Skip to main content

Ben jongen van 14 en vroeg me af waarom jongens of meisjes het lekker vinden om een string/onderbroek te ruiken (heb zelf nog nooit geprobeerd) 

Ik ben ook een jongen van 14 en ik vroeg me dat ook af. Waarschijnlijk komt het gewoon omdat het met de geslachtsdeel van een vrouw in contact was. 

Groet, Sano07


Denk ook zo iets


Wilt iemand hier nog op reageren? 


Hoi nou dat heb ik niet iig 😉 misschien omdat ze dat spannend vinden ? Of als ie net uit de was komt om te ruiken hoe fris ie weer is ?;)

Groetjes liefs Julian X


Ik ben ook een jongen van 14 en ik vroeg me dat ook af. Waarschijnlijk komt het gewoon omdat het met de geslachtsdeel van een vrouw in contact was. 

Groet, Sano07

Juist dit 

 


Ik ben ook een jongen van 14 en ik vroeg me dat ook af. Waarschijnlijk komt het gewoon omdat het met de geslachtsdeel van een vrouw in contact was. 

Groet, Sano07

En de geslachtsdeel heeft een lekkere geur

 


Ik ben een meisje en vind dit raar en goor . Maar ik denk dat ze het geil vinden en spannend 


@Emmalove04  mee eens ! lijkt me ook maar vies. maar das mijn bescheiden mening ;)


@Emmalove04 mee eens, maar ben wel benieuwd wrm dat zo is 


@Emmalove04 mee eens, maar ben wel benieuwd wrm dat zo is 


Soort oer-instinct denk ik., we zijn immers uiteindelijk een diersoort en hebben af en toe nog trekjes daarvan, zo zijn er ook mensen die bij voetbal bijvoorbeeld in hekken klimmen net als sommige apensoorten in de jungle doen is qua gedrag precies hetzelfde en mensen die dingen zomaar vernielen dat doen boze dieren soms ook da gaan ze takken kapot trekken enzo.  Ik denk dat we soms meer op dieren lijken dan we zelf denken :)  ik bedoel dit niet cynisch ofzo hoor, is gewoon echt zo ben ik overtuigd.

Groetjes liefs Julian X


Reageer