Vraag

Waarom tonen meiden die ooit op vroege leeftijd seksueel misbruikt zijn op latere leeftijd meer wraak achtig gedrag?

  • 10 April 2024
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Badge

Ik hoop dat jullie mijn titel snappen.. En ik zal het ook beter proberen uit te leggen. Voor alle meiden hier weet dat het niet persoonlijk moet opgevat worden en dat dit ook niet van toepassing is op iedereen. En alsje voelt dat het over je gaat weet dat het heel normaal is omdat je op die manier je trauma misschien verwerkt maar ik snap de link niet echt vandaar deze vraag. 

 

Dus mijn vraag; Waarom meisjes die op vroege leeftijd seksueel misbruikt zijn (maakt ni uit hoe of wat maar iets in die aard) Waarom dat sommige ervan op latere leeftijd soort van wraak acties achtig nemen of minder zelfsrespect hebben,…

 

Wat ik daarmee bedoel is; Opzettelijk aandacht zoeken bij jongens of zelfs oudere mannen, Soms wel kleding dragen die net niet kan naar mijn mening, Korte rokjes, crop tops,.. echt om aandacht te zoeken van andere mannen/jongens, Mss zelfs zo veel mogelijk jongens binnendoen,.. zo in die aard dingen.. Ik hoop dat jullie me snappen en dat ik niemand viseer hiermee.
 

Groetjes


1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hey,  

 

hyperseksualiteit kan een gevolg zijn van seksueel misbruik. Dat is wanneer je overlijk geil bent etc (zo ver ik weet, maar je moet dit zelf even opzoeken enz)

 

Ook als je bent misbruikt kan je het gevoel gaan krijgen dat mensen jou alleen leuk vinden om jouw lichaam, daarom zoeken de meeste slachtoffers daarna voor liefde en waardering door zichzelf dan te seksualiseren.

 

beetje kort gezegd, maar ja

 

xx

Reageer