Skip to main content
Vraag

Waarom snappen jongens niet dat ook gewone meisjes geil zijn?

• September 11, 2026
  • 22 reacties
  • 1440 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik ben niet iemand die zich uitdagend kleedt en ik heb ook niet een heel erg opvallend vrouwelijk figuur, en tot overmaat van ramp kan ik ook best goed leren. Ik heb dus hartstikke leuke en goede gesprekken met jongens maar ze proberen nooit iets, terwijl ik de laatste tijd juist megageil ben. Een maand geleden heb ik op een verjaardag van een nicht een wildvreemde jongen klaargepijpt en daarvan kwam ik zelf bijna klaar en toen heeft hij me hard gevingerd tot ik klaarkwam. Maar sindsdien dus niks. Ik moet natuurlijk blij zijn dat ze me zo respecteren maar ik wil nu echt wel weer een keer meer. Misschien dat de populaire jongens dat wel doen maar ik praat juist met de gewone jongens. Hoe maak ik die duidelijk dat ik wel wil?

22 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • September 11, 2026

Haha goed gezegd

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 11, 2026

Haha goed gezegd

Heb jij dat ook? 

• Net nieuw
  • September 11, 2026

Dat is wel normaal, veel jongens zijn bang om een move te maken. Voeg ze gwn toe op snap 's avonds en stuur een uitdagende foto, dan komt het wel goed.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 12, 2026

-onnodige quote verwijderd-

Ik heb niet echt het figuur of imago voor een uitdagende foto. Wat zou dan toch werken?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 12, 2026

Ik denk dat als je ze een snap stuurt dat van dat je een beetje aanhebt wel werkt

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 12, 2026

Dat is wel normaal, veel jongens zijn bang om een move te maken. Voeg ze gwn toe op snap 's avonds en stuur een uitdagende foto, dan komt het wel goed.

Uhm stuur nooit uitdagende foto's... Genoeg die het opslaan en tegen je gebruiken of gaan delen. Dat is echt geen aanrader!

Je kan wel uitdagend of verleidend doen als je bij diegene bent, al zou ik wel oppassen met wild vreemden. Je weet nooit wat ze hebben opgelopen.  Ik snap dat je veel geil bent en zin hebt maar blijf altijd voorzichtig meis 😘 ik ben zelf ook veel geil hoor, maar heb wel mn vaste partners voor seks gehad altijd. Vertrouwen is belangrijk 

Xx mel

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 12, 2026

Hey, Haha waarom " tot overmaat van ramp"? Dat is toch juist heerlijk? En verder zou ik niet heel speciaal iets "gaan doen" om jezelf soort van te promoten. Je bent zo al helemaal leuk en interessant! Het is dan juist zo dat de ware liefde echt wel komt en jij hoeft niet de eerste de beste als verkering maar iemand die echt bij jou past 😍 en dat kan het beste als jij en diegene elkaar (leren) kennen zoals je echt bent denk ik. Als iemand echt op een ander valt maakt het niet uit in welke situatie je bent denk ik. Daar weet ik alles van 😊 ik weet zeker dat je de grote liefde onverwacht tegen het lijf loopt of merkt. Ik zou zeggen wees vooral je leuke, wijze en eerlijke zelf 💪😉

Liefs, Tover xxxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 12, 2026

Zelf ben ik ook een ‘gewone’ jongen. Behalve door ermee te praten zou je ook een beetje uitdagend kunnen doen. Ik heb wel eens wat dingen gedaan omdat iemand interesse toonde. Ook ‘gewone’ jongens hebben behoeften en misschien wel dezelfde onzekerheden. Maar ze weten pas dat jij seks of zo zou willen als jij daar je interesse in toont. 

Of als je bijvoorbeeld willekeurig op straat iemand ziet lopen, maak ze crazy met je blik, lach of knipogen. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 12, 2026

@Jel2010  maar dat is nou precies waar ik naar zoek, hoe doe ik een beetje uitdagend en toon ik interesse, want ​@Tover01 die ware liefde die komt wel een keer maar nu is het gwn dat ik met een jongen sta te praten over de vorige les of zo maar dat ik eigenlijk aan hem wil vragen of ik zijn lul mag zien, maar dat doe je dus niet...

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 12, 2026

Naar hem lachen, subtiel aanraken, een dubbelzinnige opmerking, knipogen, voor hem uit lopen en met je heupen bewegen, wow! Die Fre lijkt een net meisje maar volgens mij is ze best g**l, gaat dan rond! 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 14, 2026

Ik heb het gedaan! 😀 Maar dat flirten is niks voor mij dus ik heb hem na school gwn gevraagd of hij me even kon helpen met mijn fiets. Ik had expres mijn band leeg laten lopen. toen die weer opgepompt was was iedereen weg en heb ik hem gwn als dank zo op zijn mond gezoend. En toen achter de fietsenstalling heb ik hem gepijpt. Hij kwam heel snel klaar maar we hebben afgesproken woensdag bij hem thuis als zijn ouders nog weg zijn. En nu ga ik mezelf gwn lekker thuis klaargevingeren en eraan terugdenken 😁

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 14, 2026

@Fre veel plezier vrijdag 😉

• Net nieuw
  • September 15, 2026

@Fre 
Veel plezier  en succes morgen dan en wish da iemand da bij mij zou doen

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 15, 2026

Klinkt goed hoor en een ‘klassieke truc’. :P 

Zo wil ik ook wel bij je in de klas zitten, haha! 

Veel plezier morgen! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • September 16, 2026

Heb jij dat ook? 

Ja heb ik ook.

En dat je het bent wil niet zeggen dat je het moet bewijzen

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 16, 2026

@Fre en was het leuk/lekker? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 17, 2026

-onnodige quote verwijderd-

Ja, en nu was het niet moeilijk meer want we wisten precies waarom we afgesproken hadden 😋

Diana
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • September 17, 2026

Ik snap wel dat je op zoek bent naar seks en dat daar niet per se verliefdheid of een relatie bij hoeft te komen kijken. Wat er gebeurde met die jongen nadat hij je had geholpen met je band, is misschien niet de meest alledaagse manier om iemand te leren kennen, maar blijkbaar werkte het wel. Dat jullie daarna nog eens hebben afgesproken, laat toch zien dat hij het ook leuk vond.

Veel jongens komen zelfverzekerd over, maar achter die stoere houding schuilt vaak best wat onzekerheid. Zeker tegenover meisjes die wat volwassen, slim of serieus overkomen. Daarom kan het soms helpen als jij zelf duidelijk laat merken dat je interesse hebt. De kans is groot dat veel jongens daar positief op reageren, en wie weet groeit daar dan iets leuks uit, al is het maar voor één avond of misschien wel langer.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 17, 2026

Sorry begreep het eerst verkeerd. Ik snap zeker dat meisjes gewoon lekker excited en geil zijn, zou raar zijn als dat niet zo was 🙂 dat is toch heerlijk.? In mijn geval : Ik heb al een poos verkering met een super leuke meid en sinds een maandje of wat hebben we meer "ontdekt" dan alleen zoenen en ik heb gemerkt dat zij dat (ook) héél spannend en leuk en lekker vind en graag initiatief neemt en dat is natuurlijk helemaal mooi en fijn vind ik. Soms begin ik en vaak ook is zij degene die aangeeft wat er gaat gebeuren. En samen natuurlijk. En hoe iemand dat doet en met wie en wanneer enzo dat maakt niet uit als je het allebei leuk en lekker vind toch? 

Liefs, Tover xxx 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 17, 2026

je hebt heel erg gelijk ​@Diana want gisteren was de allereerste spanning eraf en blijkt dus dat het de eerste keer was dat hij gepijpt was toen ik hem overviel. Dat vertelde hij gewoon eerlijk en nu heeft hij ook voor het eerst gebeft 😋
Hij is juist helemaal niet zo stoer of zelfverzekerd maar ik kon al goed met hem praten en nu dus nog meer. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 17, 2026

@Fre dat hij het je dat heeft verteld (eersten keer gepijpt)betekent wel dat hij je echt vertrouwt 

Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • September 18, 2026

Ik wil het ook een keer heel eerlijk vertellen, ik begrijp je zeker. Ik deel het gevoel van nieuwsgierig zijn. En ook dat meisjes natuurlijk veel meer willen en verlangen. We zijn misschien iets voorzichtiger met het uitdragen en uitdrukken. Maar ik heb zelf zeker ook fantasie bij een mooie jongen of bij wat sommige jongens hier vertellen. Bij een jongen die ik heel knap vind heb ik in mijn gedachten al best vaak dingen gedaan. Als ik mezelf help zie ik hem of een vergelijkbare jongen voor me. Een mooi lijf, mooie ogen, erectie, bepaalde (heel weinig) kleding etc. En als ik lees of nadenk over hoe een jongen bijvoorbeeld klaar komt en hoe dat gaat dan wil ik dat ook echt een keer zelf zien. Het idee om dan dat sperma te zien komen, er uit zien spuiten vind ik ook super cool en geil en ja ik kan daar zelf ook wel.opgewonden van zijn. Of dat jezelf klaar komt door wat een mooie jongen bij je doet. Ik snap je wel en dat je met hem zoiets lekkers hebt beleefd, zou ik ook wel willen. Mooi van genieten en ja natuurlijk hebben meisjes dit gevoel en het is heerlijk. Ik sluit verder ook aan bij lieve ​@Tover01 (hoe jij het hier beschreef: https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/hoe-voelt-aftrekken-98236?postid=633665#post633665 vind ik echt inspirerend, super tof!) en zoals hij het verder ook zegt en met zijn meisje is, lijkt mij ideaal. 

Groetjes!