Skip to main content
Vraag

Waarom snappen jongens niet dat ook gewone meisjes geil zijn?

• September 11, 2026
  • 10 reacties
  • 687 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik ben niet iemand die zich uitdagend kleedt en ik heb ook niet een heel erg opvallend vrouwelijk figuur, en tot overmaat van ramp kan ik ook best goed leren. Ik heb dus hartstikke leuke en goede gesprekken met jongens maar ze proberen nooit iets, terwijl ik de laatste tijd juist megageil ben. Een maand geleden heb ik op een verjaardag van een nicht een wildvreemde jongen klaargepijpt en daarvan kwam ik zelf bijna klaar en toen heeft hij me hard gevingerd tot ik klaarkwam. Maar sindsdien dus niks. Ik moet natuurlijk blij zijn dat ze me zo respecteren maar ik wil nu echt wel weer een keer meer. Misschien dat de populaire jongens dat wel doen maar ik praat juist met de gewone jongens. Hoe maak ik die duidelijk dat ik wel wil?

10 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • September 11, 2026

Haha goed gezegd

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 11, 2026

Haha goed gezegd

Heb jij dat ook? 

• Net nieuw
  • September 11, 2026

Dat is wel normaal, veel jongens zijn bang om een move te maken. Voeg ze gwn toe op snap 's avonds en stuur een uitdagende foto, dan komt het wel goed.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 12, 2026

-onnodige quote verwijderd-

Ik heb niet echt het figuur of imago voor een uitdagende foto. Wat zou dan toch werken?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 12, 2026

Ik denk dat als je ze een snap stuurt dat van dat je een beetje aanhebt wel werkt

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 12, 2026

Dat is wel normaal, veel jongens zijn bang om een move te maken. Voeg ze gwn toe op snap 's avonds en stuur een uitdagende foto, dan komt het wel goed.

Uhm stuur nooit uitdagende foto's... Genoeg die het opslaan en tegen je gebruiken of gaan delen. Dat is echt geen aanrader!

Je kan wel uitdagend of verleidend doen als je bij diegene bent, al zou ik wel oppassen met wild vreemden. Je weet nooit wat ze hebben opgelopen.  Ik snap dat je veel geil bent en zin hebt maar blijf altijd voorzichtig meis 😘 ik ben zelf ook veel geil hoor, maar heb wel mn vaste partners voor seks gehad altijd. Vertrouwen is belangrijk 

Xx mel

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 12, 2026

Hey, Haha waarom " tot overmaat van ramp"? Dat is toch juist heerlijk? En verder zou ik niet heel speciaal iets "gaan doen" om jezelf soort van te promoten. Je bent zo al helemaal leuk en interessant! Het is dan juist zo dat de ware liefde echt wel komt en jij hoeft niet de eerste de beste als verkering maar iemand die echt bij jou past 😍 en dat kan het beste als jij en diegene elkaar (leren) kennen zoals je echt bent denk ik. Als iemand echt op een ander valt maakt het niet uit in welke situatie je bent denk ik. Daar weet ik alles van 😊 ik weet zeker dat je de grote liefde onverwacht tegen het lijf loopt of merkt. Ik zou zeggen wees vooral je leuke, wijze en eerlijke zelf 💪😉

Liefs, Tover xxxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 12, 2026

Zelf ben ik ook een ‘gewone’ jongen. Behalve door ermee te praten zou je ook een beetje uitdagend kunnen doen. Ik heb wel eens wat dingen gedaan omdat iemand interesse toonde. Ook ‘gewone’ jongens hebben behoeften en misschien wel dezelfde onzekerheden. Maar ze weten pas dat jij seks of zo zou willen als jij daar je interesse in toont. 

Of als je bijvoorbeeld willekeurig op straat iemand ziet lopen, maak ze crazy met je blik, lach of knipogen. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 12, 2026

@Jel2010  maar dat is nou precies waar ik naar zoek, hoe doe ik een beetje uitdagend en toon ik interesse, want ​@Tover01 die ware liefde die komt wel een keer maar nu is het gwn dat ik met een jongen sta te praten over de vorige les of zo maar dat ik eigenlijk aan hem wil vragen of ik zijn lul mag zien, maar dat doe je dus niet...

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 12, 2026

Naar hem lachen, subtiel aanraken, een dubbelzinnige opmerking, knipogen, voor hem uit lopen en met je heupen bewegen, wow! Die Fre lijkt een net meisje maar volgens mij is ze best g**l, gaat dan rond!