Vraag

WAAROM onderbroek onder zwembroek

  • 5 August 2023
  • 19 reacties
  • 1188 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hé boys, waarom hebben jullie een onderbroek/boxer onder je zwembroek, wees eerlijk 


19 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Voor als ie afzakt en minder schuurt

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, dat doe ik nooit. De zwembroek zit al goed zonder ;) 

Groetjes Tartan X

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Aubien, ik heb een boxer er onder voor als hij afzakt en ik vind het gewoon fijn, ja wat moet ik er anders over zeggen?

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 4
Badge +4

Ik doe het omdat ik een netje in m’n zwembroek heb en dat zit niet zo fijn maar beter met een onderbroek en als het opdroogt zit er geen netje ge graveert in m’n reet.

Reputatie 7
Badge +5

Er zit toch een elastiek in je zwembroek en waarom zou het schuren is toch zachte stof. Of is het om je stijve te verbergen als je die hebt?

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb nooit onderbroek eronder aan want ik vind dat gwn verspilling van schone kleding en het heeft geen nut want als je zwembroek afzakt is ie gwn te klein punt

Reputatie 4
Badge +4

Er zit toch een elastiek in je zwembroek en waarom zou het schuren is toch zachte stof. Of is het om je stijve te verbergen als je die hebt?

Nee het schuurt niet echt maar ik vind het netje gwn niet fijn en met een onderbroek vind ik het lekkerder zitten en je zou mis wat je zegt een stijve beter kunnen verbergen maar niet heel veel.

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben 17 en ik draag ongeveer sinds m’n 14e een onderbroek onder m’n zwembroek. Ik weet niet wat voor gare dingen ik hier allemaal zie maar de enige reden waarom iedereen het doet is gewoon om te voorkomen dat mensen je pik heel duidelijk zijn als ie stijf is. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Aubien ,

 

uhm, waarom een zwembroek 😂

 

oh, ja, je mag niet overal bloot, dat klopt en dan heb ik een Speedo aan zonder een onderbroek eronder of een zwemshort zonder onderbroek eronder.

 

Ik draag wel eens een zwemshort met een onderbroek eronder, maar dan ben ik niet van plan om te gaan zwemmen.

 

Tsja, als mijn piemel stijf is spring ik wel in het water ofzo, idk. Dan helpt een strakke Speedo ook niet echt, want ook al is die strak dan komt er toch een kier tussen mijn Speedo en mijn buik/zwembroekrand, zeg maar, dus dat valt ook op, maar is niet zo vaak, dus ja en als het op het naaktstrand is dan ga ik gwn ff op mijn buik liggen.

Dat je je piemel sneller ziet als je zo uit het water komt klimmen met alleen een zwemshort is wel zo, maar  dan trek ik ff aan mijn broekband, zodat er weer lucht bij kan komen en is het wel een beetje minder opvallend, maar zelf let ik daar niet zo op. Ik hoor dat soms van anderen…zo van ik zie je….piep en dan zeg ik ‘oké’

 

@Jo jo Klaagzak 

Ik ben 17 en ik draag ongeveer sinds m’n 14e een onderbroek onder m’n zwembroek. Ik weet niet wat voor gare dingen ik hier allemaal zie maar de enige reden waarom iedereen het doet is gewoon om te voorkomen dat mensen je pik heel duidelijk zijn als ie stijf is. 

ja, maar is ook al bij mijn slappe zo, maar idc, je ziet altijd wel wat en hoe vaak is 't nou dat iemand dat ziet of er echt op gaat letten, zodat het vervelend is.  Zelf maak ik mij er niet echt druk om.

Ik ga niet echt expres met zo'n tent rondlopen natuurlijk. Maar volgens mij als je er zelf niet teveel aandacht aan geeft doen anderen dat ook niet. Net als met omkleden op het strand. Ik trek gewoon mijn zwemshort uit en droog me even af en trek dan mijn  boxer aan. Bijna niemand ziet dat, terwijl als je gaat omkleden met zo'n handdoek om je heen, die dan vaak toch even los schiet dan trek je sws al de aandacht dat iedereen extra op je gaat letten, dus ik denk dat het wel meevalt dat mensen echt op je letten als toevallig even een stijve hebt of als je net uit het water klimt en je precies je piemel kan zien omdat je zwemshort even aan je lichaam plakt. Binnen een seconde is dat opgelost door ff je broekband los te trekken. Maar als je het zelf fijner vindt (en dan bedoel ik niet speciaal alleen jou, maar iedereen) dan mag je van mij wel een onderbroek aan onder je zwemshort hoor.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

 

Sja ik heb ewn soort angst dat mijn zwembroek afzakt aangezien ik grotere zwembroeken mooier wn fijner vind zitten maar die gaan dus wat sneller af. En natuurlijk ook om mn stijve te verbergen.

Reputatie 7
Badge +7

Nee, ik doe het niet. Ben dat gewend

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik doe dit ook niet, ben gewend dat ik zonder onderbroek ga. Ik heb wel eens ergens in alleen m'n onderbroek gezwommen maar dit zat niet echt lekker, want het plakte helemaal aan m'n lichaam vast. Ik vind dat het zonder onderbroek gewoon een stuk lekkerder en losser zit.

De enige reden wat ik (ook van vrienden) heb gehoort is dat ze bang zijn dat hun zwembroek afzakt, dit gebeurt mij eigelijk nooit, 1 keer bij een glijbaan zakte hij een beetje af ik trok hem gouw weer omhoog en trok het touwtje extra strak, niemand heeft het gezien.

Maar ja je moet het zelf weten maar ik vind met onderbroek een beetje onzin.

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Aubien, ik heb een boxer er onder voor als hij afzakt en ik vind het gewoon fijn, ja wat moet ik er anders over zeggen?

Groetjes, @Monkeyboy69

Waarom zou die afzakken 

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben 17 en ik draag ongeveer sinds m’n 14e een onderbroek onder m’n zwembroek. Ik weet niet wat voor gare dingen ik hier allemaal zie maar de enige reden waarom iedereen het doet is gewoon om te voorkomen dat mensen je pik heel duidelijk zijn als ie stijf is. 

Dat denk ik ook ja

Reputatie 7
Badge +5

 

Hoi @Aubien ,

 

uhm, waarom een zwembroek 😂

 

oh, ja, je mag niet overal bloot, dat klopt en dan heb ik een Speedo aan zonder een onderbroek eronder of een zwemshort zonder onderbroek eronder.

 

Ik draag wel eens een zwemshort met een onderbroek eronder, maar dan ben ik niet van plan om te gaan zwemmen.

 

Tsja, als mijn piemel stijf is spring ik wel in het water ofzo, idk. Dan helpt een strakke Speedo ook niet echt, want ook al is die strak dan komt er toch een kier tussen mijn Speedo en mijn buik/zwembroekrand, zeg maar, dus dat valt ook op, maar is niet zo vaak, dus ja en als het op het naaktstrand is dan ga ik gwn ff op mijn buik liggen.

Dat je je piemel sneller ziet als je zo uit het water komt klimmen met alleen een zwemshort is wel zo, maar  dan trek ik ff aan mijn broekband, zodat er weer lucht bij kan komen en is het wel een beetje minder opvallend, maar zelf let ik daar niet zo op. Ik hoor dat soms van anderen…zo van ik zie je….piep en dan zeg ik ‘oké’

 

@Jo jo Klaagzak

Ik ben 17 en ik draag ongeveer sinds m’n 14e een onderbroek onder m’n zwembroek. Ik weet niet wat voor gare dingen ik hier allemaal zie maar de enige reden waarom iedereen het doet is gewoon om te voorkomen dat mensen je pik heel duidelijk zijn als ie stijf is. 

ja, maar is ook al bij mijn slappe zo, maar idc, je ziet altijd wel wat en hoe vaak is 't nou dat iemand dat ziet of er echt op gaat letten, zodat het vervelend is.  Zelf maak ik mij er niet echt druk om.

Ik ga niet echt expres met zo'n tent rondlopen natuurlijk. Maar volgens mij als je er zelf niet teveel aandacht aan geeft doen anderen dat ook niet. Net als met omkleden op het strand. Ik trek gewoon mijn zwemshort uit en droog me even af en trek dan mijn  boxer aan. Bijna niemand ziet dat, terwijl als je gaat omkleden met zo'n handdoek om je heen, die dan vaak toch even los schiet dan trek je sws al de aandacht dat iedereen extra op je gaat letten, dus ik denk dat het wel meevalt dat mensen echt op je letten als toevallig even een stijve hebt of als je net uit het water klimt en je precies je piemel kan zien omdat je zwemshort even aan je lichaam plakt. Binnen een seconde is dat opgelost door ff je broekband los te trekken. Maar als je het zelf fijner vindt (en dan bedoel ik niet speciaal alleen jou, maar iedereen) dan mag je van mij wel een onderbroek aan onder je zwemshort hoor.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

 

 

@MickeyMouse Klopt wel wat je zegt maar ik denk dat er heus wel mensen zijn die daar wel naar 

Reputatie 7
Badge +5

 

onnodige quote verwijderd 

 

@Ann0 helemaal met je eens ik snap ook niet dat ze dan het elastiekje strakker maken
 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, ik ben dan wel een meisje maar ik draag ook altijd een zwembroek ( wel met topje hoor 🤣) ik heb zegmaar altijd het broekje van een bikini onder mijn zwembroek zitten ( Dat is veel handiger dan een onderbroek) omdat mijn zwembroek een beetje doorschijnt...... 

 

Onderwerp jongens met onderbroek onder hun zwembroek: ik vind het zelf niet echt nodig en zelfs een beetje vies én je verpest je onderbroek half door het chloor maarja ik ben geen jongen en als je het doet moet je het uiteindelijk lekker zelf weten toch? 

 

Fijn kerstfeest allemaal, groetjes Tinker.fan

Reputatie 7
Badge +17

Ik doe dat nooit. Vind het niet echt lekker zitten.

Ik doe dat nooit, ook niet geprobeerd, maar lijkt mij niet echt prettig.

Reageer