Skip to main content

Op sociale media valt het me op dat als ik contact heb met zelfs mannen dat ze heel snel dickfotos sturen naar mij ongevraagd. Waarom doen ze dat?. Is dit normaal?. Ik denk zelf dat ze dit doen met de hoop dat ik dan terugstuur, maar wil dat dan zeggen dat die mannen pedofiel zijn?.  Als een man van 32 met mij als 14 jarige jongen een ijsje wil halen, is dat te vertrouwen?. 

Mannen doen dit omdat ze er simpel weg een harde van krijgen en opgewonden raken van het idee dat iemand hun "betrapt" ofzo. Als ze je leeftijd weten *en dat weten ze bijna altijd* is het borderline pedofilie. En anders is het online sexueel misbruik. 

Iemand die volwassen is moet niet een gesprek aan gaan met een jongere op het internet. Het is raar om als volwassenen een band op te willen bouwen met kinderen. De volwassenen in je leven nu, ouders, docenten en dergelijke zijn ook niet bezig met je actief bevrienden of dickpics te sturen. Het is een relatie maar niet op de manier dat online volwassenen dat willen. Je mag als volwassenen met kinderen praten maar om een relatie, vriendschappelijk of romantisch, te willen hebben is ongepast. Online moet je gewoon niet reageren en in het echt moet je het zo neutraal mogelijk houden. 

 

Je bent zeker niet de enige en je moet het nooit vertrouwen.

Ze doen het voor zichzelf en gebruiken jou daarvoor


Over welk sociaal medium gaat dit?

En oppassen, want je moet dit nooit doen. Probeer dit te blokkeren of te zorgen dat ze jou geen dm's kunnen sturen. En als je nog krijgt altijd rapporteren, dit zijn pedo's en die hoeven we echt niet te hebben hier.


Probeer het gewoon te negeren en ga NOOIT in op uitnodigingen. Het kan zijn dat ze geen goede bedoelingen hebben


Ik denk idd dat ze ook wat van jouw willen zien. Maar SPREEK NOOIT MET ZE AF!! Het is idd niet te vertrouwen 


Hey, ik begrijp daar ook niks van. Dat vind ik zó  raar.  Het is iets heel privé lijkt mij en dat iemand dat dan zomaar gaat sturen kan ik niet snappen. Zeker ongevraagd en zonder dat je verliefd bent ofzo. Wat ze er mee willen weet ik niet. Misschien denken ze dat jij het mooi vind. Ik zou iig niks verder doen met zo iemand. Gewoon gauw vergeten. En als volwassenen dat doen is het vlgs mij nog strafbaar ook..

Liefs, Tover xxx


Over welk sociaal medium gaat dit?

En oppassen, want je moet dit nooit doen. Probeer dit te blokkeren of te zorgen dat ze jou geen dm's kunnen sturen. En als je nog krijgt altijd rapporteren, dit zijn pedo's en die hoeven we echt niet te hebben hier.

Op Facebook in dit geval. Ik heb al meerdere mannen gehad die fotos van me wilde en fotos naar me sturen ongevraagd. Ze willen met me afspreken. Uiteindelijk heb ik eentje die mijn adres wist te achterhalen. 


Over welk sociaal medium gaat dit?

En oppassen, want je moet dit nooit doen. Probeer dit te blokkeren of te zorgen dat ze jou geen dm's kunnen sturen. En als je nog krijgt altijd rapporteren, dit zijn pedo's en die hoeven we echt niet te hebben hier.

Op Facebook in dit geval. Ik heb al meerdere mannen gehad die fotos van me wilde en fotos naar me sturen ongevraagd. Ze willen met me afspreken. Uiteindelijk heb ik eentje die mijn adres wist te achterhalen. 

Ik zou alsnog niet met hem afspreken. Verder gewoon die mensen blokkeren. Je geslachtsdeel is iets privé, die hoor je niet aan iemand te laten zien in het echt of online. 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer