Waarom kijk je alleen op het topic seksualiteit?

  • 30 November 2014
  • 11 reacties
  • 932 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zie altijd de meeste mensen kijken bij de topic seksualiteit en ik zou willen weten waarom?

Dus zou maar zeggen waarom kijk jij naar het topic seksualiteit?

11 reacties

Ik kijk zelf ook altijd wel omdat of ik ben geil of ik heb een vraag of discussie in deze topic

en de meeste mensen kijken er ook op dus meer frisse discussies en vragen
niemand? 😛 ik weet dat ik moet wachten maar ik ben ongeduldig ^^
Ik heb dezelfde reden :D 
Voor seksverhaaltjes 😛 Ik kom alleen hier, niet bij andere onderwerpen 😛
Ik kijk niet UITSLUITEND op het seksualiteit topic, maar heb wel het idee dat ik daar het nuttigst ben. Ik weet er grofweg gewoon het meest vanaf; seks en de risico's ervan, homo-/bi-/transseksueel, gender, abortus, soa's, veilig vrijen, naaktfoto's... noem maar op.
Hoe begin je een topic??
Ik ben hier alleen vanwege het seksuele topic 🙂 ik vind verhalen van mensen interresant en ik vind het altijd leuk om mensen te helpen en zich beter te laten voelen. Ook kom ik wel eens dingen tegen waarvan ik denj "goh, je hebt gelijk, zo heb ik het nog nooit bekeken." of "lol, ik d8 dat ik de enige ben die dat dee/dacht". Van allrelei redenen wel. Ook zijn sommige dngen gigantisch grappig (zoals het topic "genantste plaats waar je een erectie zag")
ik heb dezelfde reden als @nobodycareswho
Ik ben hier alleen aan t lezen als ik alle andere topics al heb gehad .. Ik zit voornamelijk op andere forums
Nou...

Mensen. Voral pubers vinden het onderwerp ''Seksualiteit'' Heel interressant dus klikken er vaak op! :D

Greetzz
Reputatie 1
Badge

omdat hier de aller sappigste verhalen staan:smirk:

Reageer