Skip to main content
Vraag

waarom groeit mijn penis niet

• 23 januari 2025
  • 6 reacties
  • 264 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben 15, maar ik maak me erg zorgen over mijn pik want hij is slap maar 6 cm ofzo en stijf 9 ofzo ik heb geen idee of mijn pik nog gaat groeien maar kan iemand me daar bij helpen

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 3: plaats op het forum geen persoonsgegevens.

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 23 januari 2025

-onnodige quote verwijderd-

Maak je geen zorgen hij groeit vast nog wel bij de enen komt het eerder dan de ander

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+3

Elke penis is anders, maar ik snap dat jij je er zorgen over maakt. Jammer genoeg is er niks aan te doen, en is het ook geen ramp als je later wilt gaan vrijen. En van harte gefeliciteerd!

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1699 reacties
  • 23 januari 2025

Maak je maar geen zorgen. Je zit nog in de puberteit dus je penis gaat echt wel groeien hoor

Groetjes Lupus

Stoppelbeer
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 50 reacties
  • 24 januari 2025

Komt wel hoor! Ik ken wel 4 jongens in mijn volleybal team die ook op hun 15de nog kleine pikken hadden. en die kregen in het jaar erop toch goede lullen.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 6 februari 2025

Is totaal geen probleem, ik zou je nog steeds pijpen 

Forum|alt.badge.img

Hoe groeit de penis van een man? Wat is gemiddeld de groeisnelheid van een penis. 

Wanneer je 12 jaar bent is je penis gemiddeld 7 tot 10 centimeter. Na een jaar is de piemel gemiddeld 3 cm gegroeid. Tussen je 12 en 13 jaar groeit de penis het meeste. Wanneer je 14 bent is de penis tussen de 9 en 14 centimeter en op je 15 e groei de penis weer 1 cm. De penis groeit gemiddeld een centimeter per jaar. Als je 16 jaar bent is de penis gemiddeld tussen de 13 en 16 cm.

hij kan nog groeien je zit nog in de puberteit dit hier boven zijn gemiddelde. Hij kan dus ook later beginnen met groeien. 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen