Skip to main content

Hey guys weten jullie waar de g spot in je vagi zit??? Ik kan het ni vinden haha

Kan t ook nie vinden sry haha

ga met je vingers in je vagina en maak de kom naar hier beweging en duw een beetje op je vagina en wnn het begint te branden ga je squerten

Ik had het geluk mijn open-minded pa leerde me alles over seks. Ook hoe  ik mijn  penis in een bepaalde hoek erin moet.  Welke standjes je de gspot raakt. En zijn tips werkten wel bij mij.. geen klachten bij het vingeren of penetreren.  En geen fake orgasmes  van meiden bij mij het gebeurde gewoon.

Deel van de tekst verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel.

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

• Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het tot in detail delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

@Player16 

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Voor correcte informatie verwijzen we jullie naar https://www.gezondheidsplein.nl/dossiers/vrouwelijk-orgasme/bestaat-de-g-plek-g-spot/item43909.

Veel plezier verder op het Forum.

Anne - De Kindertelefoon

Reageer