Waar worden vrouwen geil van.

  • 6 August 2014
  • 9 reacties
  • 6766 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een jongen van 15 jaar en ik vroeg me af : waarvan worden vrouwen geil ?
Ik heb een vriendin en ik vind het altijd geil als ze op schoot komt zitten met haar gezicht naar mij en dan heen en weer schuift over me lul. 
Ik wordt dan snel geil alleen zij niet.
Moet ik dan gaan strippen ofzo om haar geil te krijgen. 

HELP ME !!!

Alvast Bedankt 

9 reacties

Van mij. :P

Wat ik doe is ik ga eerst expres niet naast haar zitten thuis, dan na een tijdje ga ik wel naast haar zitten (maak het niet ongemakkelijk trouwens!), en doe ik meteen een arm om haar heen en vraag met een juiste stem (op dat moment moet je kijken hoe je moet praten): ''Zit je zo goed?'' In al mijn gevallen hoorde ik ja! Nog niet zoenen, na een tijdje verzin je iets om haar te zoenen op de lippen (wacht er niet te lang mee). Een keer maakte een meisje grappen dat haar moeder alles wilt weten over mij en ik zei dus, toen ik naast haar zat met mijn arm om haar heen: ''Ga je dit ook tegen je moeder vertellen?'' Ik keek haar van dichtbij aan en we gaven elkaar een kus op de lippen. Je hoeft niet met iets heel groots te komen, want dit werkt ook. Dan ga je strelen bij haar armen, schouders, buik en na een tijdje ga je naar haar borsten en vraag je ''vind je dit goed?''. Je denkt misschien waarom vragen, maar een meisje zegt op zo'n moment (mits je alles goed doet) gewoon ja en dan ben je binnen. Dan ga je verder en streel je bij haar beneden en als zij niet genoeg bij jou streelt, pak je haar arm beet en leg je haar hand bij je broek (bij je lul). Ga zo even door en dan vraag je ''Zullen we naar mijn/jouw kamer gaan?''.

Ik lees dat zij jouw vriendin is, maar het zal vast ook werken.
ik had zelf een vriendin maar wat zij heel geil vond is dat je bijvoorbeeld aan het zoenen bent en elkaar dan langzaam uitkleed, en dan langzaam haat nek gaan zoenen endan steeds verder naar beneden totdat je hij haar borsten aan komt. daar geef je kleine korte kusjes op der tepels en er om heen om iets te plagen bijt je afentoe in haar tepels (niet te hard). of als je der gaat vingeren steeds net niet op de plaats gaan wat zij het aller lekkerste vind. gebruik je fantasie en doe het op een plagerige manier!
Ik ben zlef een meisje ik vindt het heel geil als iemand me streelt over me borsten en rustig zoent en dat steeds sneller gaat bij ieder meisje is het anders maar ik hoop dat het werkt
gebruik je fantasie en doe het op een plagerige manier!

Dit is niet iets wat MOET, maar je kunt het zo doen als je dit jouw manier is (plagerig). Ik doe het zelf niet plagerig en bij mij lukt het ook! Ik wilde gewoon even zeggen zodat er geen misverstand ontstaat bij hem dat hij iets doet wat niet bij hem past misschien.
Ik wordt onwijs opgewonden als me vriend met me oor vanalles doet zoenen lippen zuigen enzo ( oorlel) en als ie zachtjes ademt in me oor hou ik het niet meer... 

Zoenen en in me nek

met z'n nagels boven me broek over me huid gaan

 en van me knie steeds meer naar boven
Dat heb ik indd ook!
Een vooral zoenen in de nek, de meeste meiden houden het dan echt niet meer, athans ik echt niet.
jaaa! 

Maar je moet het gewoon proberen en kijken wat zij vind
Badge

Hey ik ben een jongen van 15 jaar en ik vroeg me af : waarvan worden vrouwen geil ?
Ik heb een vriendin en ik vind het altijd geil als ze op schoot komt zitten met haar gezicht naar mij en dan heen en weer schuift over me lul. 
Ik wordt dan snel geil alleen zij niet.
Moet ik dan gaan strippen ofzo om haar geil te krijgen. 

HELP ME !!!

Alvast Bedankt 

Hey hey!

ik ben zelf een meisje en wat ik aanraad is om te vragen aan haar wat ze fijn vind, haar nek en van buik naar haar borst kussen helpt het is sensitief en dat is waar (ligt aan het persoon) veel van houden, sommige meisjes hebben fetisjes dus misschien dan ook eens nachecken??

rustig aan doen zou ik zeggen en dingen uitproberen dan merk je het vanzelf ;-)

Reageer