Waar worden jullie geil van ?
ik word bijvoorbeeld heel geil als ik een bh of string zie die door de kleding heen schijnt, ook vind ik lesbische meiden heel leuk
let me know
Waar worden jullie geil van ?
ik word bijvoorbeeld heel geil als ik een bh of string zie die door de kleding heen schijnt, ook vind ik lesbische meiden heel leuk
let me know
Van sex scenes in de boeken die ik lees.... Hahaha
Ik vind "geil" nooit zo'n leuk woord. Ik praat liever over opgewonden zijn.
Ik heb t als ik merk als iemand ( j/m ) naar me kijkt. Ook had ik het in de Efteling toen een man in de drukke rij bij de Fata Morgana steeds even aan mijn billen voelde. Normaal zou ik dat niet accepteren maar toen werd ik er wel opgewonden van ♀️
Hey, ik ben het wel eens met
Liefs, Tover xxx
En leuk dat jullie het zo respectvol naar elkaar doen wat je doet. Jullie zijn nog jong. Ikzelf ben nu 16 (heb geen relatie)
Liefs Tover xxx
Van niks, Ik ben nog nooit geil/opgewonden geweest...
Heb verder een beetje hetzelfde als
Maar dat zijn wel dingen waar ik spannende gevoelens van krijg. Misschien vertel ik het haar wel een keer, twijfel ik nog over.
Die gevoelens zijn heel normaal. Maar ja, jullie zijn nog jong dus ik snap dat je nog ff rustig aan doet. En zoals
Ik heb wel iets gehad op groep 8 kamp waar ik geil en werd. Ik zou er niet teveel op in gaan ;)
Waar ik wel opgewonden van werd ik toen ik verkering kreeg met mijn (soort van?) ex.
Groetjes mij
Ben ik de enige die nog nooit opgewonden is geweest? Is het dan wel normaal dat ik dat nog nooit ben geweest?
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.