Skip to main content

Joo, ik wil ook een vibrator, al mijn vriendinnen hebben er een en als we soms afspreken laten ze de lengte zien van wat er in is geweest, ik dacht ik kan een facial cleaner die trilt halen bij de kruidvat alleen als ik dan zo naar m'n vriendinnen gaan gaan ze het raar vinden dat ik geen echte heb,

Dus ik zou een echte moeten hebben om erbij te horen, maar ik schaam me om er een te kopen.

En waar zo ik hem verstoppen, mijn ouders hebben veel sex speeltjes dus ik dacht misschien kan ik dat meenemen voor als we weer gaan afspreken. En dan zeg ik "fijner als je het echt doet "

Maar het punt is, hoe verstop ik het en waar krijg ik het,hoe schaam je je niet en hoe gebruik je het,

Groetjes xxxx

Heyyy, je kan het op veel plaatsen verstoppen zoals achterin je sokken la (of gewoon ergens achterin een la) onder je bed/kast, onder een matras als je een knuffel mand hebt kan je het daarin doen, je kan het zelfs in je kluisje op school verstoppen maar dat lijkt me onhandig. Je kan het in de Kruidvat krijgen of bij de big bazaar. Als je het akward vind om te kopen kan je het ook gwn bestellen, als je niet wilt dat je ouders het open maken kan je ook gwn het laten bezorgen op een afhaal punt. Als je je echt heel erg schaamt dan kan je miss wel gwn een facial cleanser gebruiken dat doe ik ook. En je kan het gewoon een beetje tegen je vagina aan drukken en het er een beetje in stoppen je kan ook altijd nog bewegen.


@AnFanno12  joo ik kan dus geen facial cleaner doen (lees text)


Reageer