Vraag

waar sperma laten na rukken


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

 

Ik een jongen van 16 jaar en ruk best vaak denk ik, Ongeveer 2 keer per dag. Ik trek meestal savonds in men bed maar vergeet vaak men tissues. Ik durf namelijk geen tissues in men nachtkastje te leggen omdat ik bang ben dat men ouders dan vragen gaan stellen.  Hoe doen jullie dit? Waar laten jullie je sperma na t trekken? Is best wel vervelend om iedere keer als je klaar bent uit je bed te moeten. Maar lijkt me wel vies om in mendekens te spuiten


11 reacties

Reputatie 7
Badge +19

zakdoekjes?

Reputatie 2
Badge +1

Hey heyy (sorry, moest die grap eventjes maken),

 

Het opruimen is altijd toch even een dingetje (spreek uit ervaring), maar ik zal eventjes dingen die ik kan bedenken/uit andere topics heb gelezen op een rijtje zetten!

Je kan je sperma oplikken; je kan je sperma spuiten op je buik en het daarna oplikken (tussen je vingers doen en eraf likken).

Zakdoekjes/tissues; je kan natuurlijk je moeder/vader vertellen dat je best vaak last van verkoudheid hebt ‘s nachts en dat je graag een pak/doos zakdoekjes naast je bed wilt hebben staan. Wanneer je klaar bent, veeg je het sperma van (bijv.) je buik en spoel je dit door de wc. Als je het door de wc spoelt, gooi er wel even een wc papiertje op zodat het beter wegspoelt (eigen ervaring).

Condooms; ik weet niet of dit een optie is, maar je kan natuurlijk altijd in een condoom spuiten. Ik denk dat dit opzich wel voor zichzelf spreekt.

Sok; je kan natuurlijk ook in een sok spuiten. Dit werkt ongeveer een beetje hetzelfde als de condoom (denk ik).

Shirt/doekje; na het spuiten, smeer je het eraf op een doekje. Deze kun je meerdere keren gebruiken als je die onder je bed verstopt ofzo. Deze zou ik wel eventjes afspoelen (met koud water heb ik gelezen), voordat je deze in de wasmand doet.

 

Je kan nog eventjes door andere topics kijken, maar ik denk dat dit het ongeveer wel was!

 

Groetjeees,

PersoonMens

Zelf op eten is erg lekker

Hallo Heyy123 :)

  • Het overgebleven sperma weglikken.
  • Afvegen met wc-papier, keukenrol, zakdoekjes, etc.
  • Handdoek, sok, shirt, etc gebruiken.
  • Op het toilet masturberen zodat je je sperma kwijt kan in de pot.

En er zullen vast wel meer opties zijn.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge +1

papiertje/zakdoekje na het rukken door de wc spoelen?

ik spuit meestal op mn buik en veeg het met shirt of dekens weg of toch wel zakdoekje. 

of je kan het zelf oplikken, maar dat doe ik maar afentoe. niet iedere keer. 

-onnodige quotes verwijderd-

 

Maar dan zitten toch heel je dekens onder? Wordt da geen klieder zooi?

Zelf op eten is erg lekker

Hahaha nog nooit geprobeerd, 🤣

Reputatie 2
Badge +1

Maar dan zitten toch heel je dekens onder? Wordt da geen klieder zooi?

valt wel mee, er komt geen halve emmer sperma uit. 

-onnodige quotes verwijderd-

Jaa oké das waar, dan gaan we voortaan maar in de dekens spuiten 🤣

ik spuit meestal in mn dekens, lekker handig en hoef ik mn bed niet voor uit. Heel soms pak ik n trui of n shirt wat in de buurt ligt, of eet ik het op. 

Maar meestal mn dekens want ik spuit nogal veel 

Badge

Ik doe het altijd gwn op de wc zodat je altijd wcpapier bij je hebt en als je ouders vragen waarom het zo lang duurt zeg je dat je gwn aan het poepen bent

Reageer