Vraag

Waar sperma, als vriendin mij aftrekt

  • 21 July 2023
  • 2 reacties
  • 913 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo iedereen, ik had een vraag.

Ik heb het regelmatig over seks en dat soort onderwerpen met mijn vriendin, nu hebben we afgesproken dat zei mij binnenkort voor de eerste x gaat aftrekken.  Alleen het ding is, waar laten jullie het sperma als jullie vriendin je aftrekt? Iemand met suggesties? Ik kan het moeilijk gwn laten stromen zeg maar.

alvast bedankt

Later

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniem08 ,

 

dat is eigenlijk iets wat jullie samen moeten afspreken.

Jullie moeten je er allebei goed bij voelen.

In principe kun je ‘overal’ spuiten, maar voor een eerste keer is het misschien al spannend genoeg als jij dan gewoon op jouw eigen buik spuit als jij dat ook ok vindt.

Keren daarna kun je misschien op haar lichaam ergens klaar komen, maar vraag gewoon wat zei leuk/fijn vindt, zo van ‘we kunnen ook iets ander proberen als de vorige keer, als jij dat ook leuk vindt en wat zou jij dan willen’.

Mijn vriendje en ik doen het al wat langer en we spuiten ongeveer wel overal op onszelf en elkaar, maar niet iedereen houdt ervan om in zijn of haar gezicht te spoten te worden om maar een voorbeeld te geven.

Alles kan zolang jullie het er maar over eens zijn.

Let toch wel even op waar je spuit, want aftrekken lijkt onschuldig maar toch is er een kans dat je erdoor zwanger kunt raken, bijv. als je op haar geslachtsdeel spuit of als er sperma op iemands handen komt en er daarna nog gevingerd wordt en meer van die dingen, zoals als je na het klaarkomen nog even lekker op haar gaat liggen en er nog wat sperma uit jouw piemel drupt terwijl die op haar vagina ligt….dus hou het wel veilig en denk ff na wat je allemaal doet. Wel zo leuk en ontspannend.

 

Veel plezier. Wanneer gaan jullie het doen of nog niet afgesproken.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Als je vriendin de pil neemt kan ze  je misschien laten klaarkomen tegen haar kutje aan in haar onderbroek ben zelf een meisje en zou dit heel geil vinden maar zou dan zelf ook wel gevingerd wilden worden tegelijkertijd.

Reageer