Skip to main content
Vraag

waar sex chatten

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een jongen van 15 en wil graag sex chatten maar weet niet waar de meeste sites zijn voor alleen volwassenen en wil graag sex chatten met meiden die ongeveer even oud zijn als ik maar weet niet hoe want vind het via snap ongemakkelijk en meestal vind je ze daar niet dus is er een site of iets wat ik kan doen om te kunnen sex chatten met iemand?

3 reacties

karamellolly
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 11 maart 2025

uhm.. het probleem met sexten en sex chatten als minderjarige is dat het zoveel kanten mis kan gaan, er zijn geen programmas gericht voor sexting voor minderjarigen, omdat dat ook tegen te wet ingaat volgensmij. Het beste is om mensen te ontmoeten, ze te kunnen vertrouwen, en dan pas actief sexten. Kansen op naaktfotos verspreiding is een groter risico wat niet onderschat moet worden.

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4178 reacties
  • 11 maart 2025

Nee, er zijn gelukkig geen sex chat sites voor minderjarigen. Altijd oppassen wat je op andere apps doet want je weet nooit met wie je aan het praten bent.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 217 reacties
  • 12 maart 2025

Hoi, je kan hier op de KT geen links of persoonlijke gegevens posten. 

Probeer eens IRL een partner te vinden: zo veel leuker! 

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen