Skip to main content
Vraag

Waar seks speeltje verstoppen?

• March 21, 2026
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,

Ik ben een jongen van 15 jaar oud en ik wil misschien een seksspeeltje kopen.

Alleen ik zou niet weten waar ik die kan verstoppen. Mijn moeder kijkt denk overal. Of zal ik gewoon zeggen tegen mijn moeder dat ik een seksspeeltje wil.

Kunnen jullie alsjeblieft helpen?

Met vriendelijke groet,

Jan

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 21, 2026

Hallo ik ben ook een jongen, en heb ook sekspeeltjes maar ik verstop ze in m’n bed, ik heb zo’n kasten in m’n bed je (ik hoop dat je snapt wat ik bedoel?)

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 21, 2026

Je hebt van die kluisje met code slot bij de action .

Ik verstop daar ook dingen in dus je zou dat kunnen proberen en dan dat kluisje onder je bed zetten.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 21, 2026

heee, 

Ik weet niet of je een strenge of chille moeder hebt maar als je een chille moeder hebt en je twijfelt alleen om het te zeggen omdat je je schaamt kan je het wel zeggen want zij is ook jong geweest en ja je hoeft je daar niet boor te schamen maar als je een strenge moeder hebt zou ik het niet zeggen en het goed verstoppen. Je kan bijvoorbeeld een etui kopen, daar het seksspeeltje in doen en de etui onder je bed, in een kast, of op een andere plek waar niemand kijkt en je moeder niet schoonmaakt leggen.

Als je moeder het ooit wel vind zou ik het gewoon uitleggen en je bent 15 en dan vind ik dat je echt wel het recht hebt om dit soort dingen zelf te bepalen.

Veel succes en laat weten of je nog meer tips nodig hebt byee

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb zelf mijn speeltje achter mijn nachtkastje naast mijn bed gelegd. Daar is hij niet te zien.