Vraag

Waar raken meiden opgewonden van?

  • 4 May 2020
  • 2 reacties
  • 1340 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een jongen van 15 jaar (bijna 16) en zit al een tijdje met deze vraag; waar raken meiden eigenlijk opgewonden van? Wat kan ik doen als ik bij een meisje ben om hen geil te laten worden? Daarnaast vraag ik me ook af hoevaak een meid geil is. Natuurlijk scheelt dit per meid, maar is dit rond de zoveel uur? Eén keer per dag? Eén keer per week?

Ik heb nog geen ervaring met seks. Ik ben tot nu toe niet verder gegaan dan zoenen met een meid.

Bedankt voor het antwoorden ;)


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

ik vind het persoonlijk als een jongen er goed verzorgd uitziet al heel aantrekkelijk, als je dan in de ogen van het meisje kijkt dan even naar de lippen en dan je lippen likt en lacht dan is dat zo mooi, en als je haar dan geil wilt krijgen is het al een stuk makkelijker.

maar onthoud wel wees lief en doe het op haar tempo doe niets dat zij niet wilt, dus vraag ook even als je haar wilt aanraken op intieme plekken of zij dat goed vind laat zien dat je echt om gaar geeft  

ik hoop dat je er iets aan hebd 

xxx-mij

Hoi

 

Als je niet zeker weet of wat je doet fijn gevonden wordt door een meisje, kan je hier gerust naar vragen. Vraag haar maar om je hand te brengen naar de plekken die zij het fijnste vindt, en luister goed naar wat ze je vertelt. Sommige meisjes zullen zelfs bereid zijn te laten zien wat ze graag bij zichzelf doen. 

 

Zoals Klaprozenveldje zei, is het van belang om regelmatig toestemming te vragen voor de dingen die je doet. Zij kan dat ook bij jou doen. Op die manier kunnen jullie er beiden op toe zien dat er enkel dingen gebeuren waar jullie je allebei goed bij voelen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer