Vraag

Waar plassen jullie (meisjes) als nudisten?

  • 8 August 2022
  • 4 reacties
  • 1118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,dit is I know een nogal aparte vraag maar vroeg het me af aangezien er niet echt info was op het forum er over dus vroeg ik mij af of (vooral vrouwlijke nudisten) het gewoon lieten lopen in plaats van naar het toilet te gaan en hoe zit het op de nudisten campings en stranden laten jullie het dan ook lopen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Op naturistencampings zijn gewoon wc’s hoor, op het strand niet altijd, meisjes/vrouwen zullen het dan wel in de duinen of zee doen

Ah ok ik dacht namelijk dat aangezien je als nudist Naakt bent je het dan ook vaak laat lopen ook al is er toilet in de buurt

Reputatie 7
Badge +5

Sorry voor m’n antwoord maar het zal wel een erg ranzige bedoeling worden als iedereen het gewoon laat lopen. En over het algemeen zijn de naturistencampings en naturisten stranden schoner dan de textiel. Normaal moet je bij het zwembad van naturistencampings wel bloot zijn maar hele kleine kinderen moeten wel een zwemluier aan

Maar als je zeg maar heel erg hard moet lachen om een grap die iemand vertelt dat je moet plassen laat je het dan wel eens gaan en als je op zo'n camping in het zwembad plast hoe reageren andere daar dan op?

Reageer