Vraag

waar moet je de vibrator houden

  • 3 April 2024
  • 3 reacties
  • 273 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo 

ik heb een vibrator gekocht maar ik weet nie zo goed waar je het moet houden dat je het beste gevoel hebt 


3 reacties

Badge +2

Met het topje tegen je clitoris

Reputatie 4
Badge +3

Hey @Anoniempje. 

ik heb zelf een vibrator besteld laatst op aliexpress! 
Ik heb er zelf totaal geen ervaring mee het is mijn 1e 

je moet hem op je clitoris zetten of je kan je g spot proberen te raken (sommige meiden vinden dat heel fijn) 

hier onder uitleg over die 2 dingen (voor als je het niet weet) 

clitoris: soort balletje die een beetje verstopt kan zitten dus als ik je een tip kan geven: pak een spiegel en kijk even naar je vagina en trek je schaamlippen open en kijk even wat daar allemaal zit enzovoort! De clitoris zit een beetje bovenaan (je kan het natuurlijk altijd opzoeken ) 

g spot : als je in je vagina gaat dan kan je een sponzige wand voelen dat is dus je g spot! Die is verbonden met je Clitoris dus dat kan super lekker zijn als je die aanraakt en met de vibrator laat trillen! 
en ik heb nog een paar vragen voor je! Als je die wilt beantwoorden natuurlijk! 
1. Wat voor vibrator heb je gekocht?

2 . Waar heb je hem gekocht? 
3. is het je 1e vibrator/sexspeeltje 

  1. Weten je ouders het 
  2. zo nee hoe verstop je het? 
    als je nog vragen hebt voor mij dan vind ik ze vast super leuk om te beantwoorden!!! Veel plezier met je vibrator!! :)
Reputatie 1
Badge

Ik heb een normale vibrator gekocht op temu het is mijn eerste seksspeeltje mijn ouders weten dat niet ik verstopt dat gwn ergens op mijn kamer waar mijn ouders nooit komen 

Reageer