Vraag

waar moet ik seks hebben op mijn verjaardag

  • 21 October 2020
  • 8 reacties
  • 5880 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hallo allemaal ik ben vrijdag jarig. Er komen ook veel jongens die ik soms bij gym naakt heb gezien want de meisjes en de jongens douche tegelijk want anders komen te kort aan tijd. En dan kan je die grote piemels zien en soms worden ze ook nog is stijf omdat ze dan geilen op onze grote borsten en kutjes. Cub a en b zitten de meiden aan cub. Jongens denk ik aan piemels tussen de 5 en de 7 slab. En stijf tussen de 10 en 13 en we zijn met zijn alleen tussen de 12 en 13 jaar dus dan kunnen we gaan neuken op mijn feest. Maar in de doche van gym wordt er soms wel is een meisje ongesteld heb ik zelf ook al een keer gehad. En toen roepde de jongens door de douche heen die wilt neuken met ons want ze is ongesteld. En dan klopt ook want ik ben al een keer gevingerd door een jongen van 11 (dan was een jaar geleden) en nu gaan we het echt doen.

maar wat moeten we doen aan veiligheid 

en wat is een goede plek met 12 meisjes met mij erbij en 10 jongens.

naar zwembad ofzo en daar seks hebben in het zwembad of in de kleedkamers?
kunnen jullie echt even helpen want mijn feestje is over morgen al.


Dit topic is gesloten

8 reacties

. En toen roepde de jongens door de douche heen die wilt neuken met ons want ze is ongesteld. 

Iemand heeft dus niet opgelet tijdens de biologie lessen…


In ieder geval zal ik je vragen proberen te beantwoorden.

maar wat moeten we doen aan veiligheid 

In ieder geval één vorm van voorbehoedsmiddelen.
Condooms lijken mij zeker aan te raden, omdat die niet alleen zwangerschap, maar ook SOA's voorkomen.
Deze kun je bij de meeste supermarkten en drogisterijen vinden.
Op sites zoals die van Sense kun je leren hoe je die omdoet.

en wat is een goede plek met 12 meisjes met mij erbij en 10 jongens.

Gezien het jouw feest is  denk ik niet dat je zomaar weg kunt sluipen.
Tenzij je en erg groot huis hebt, denk ik niet dat je met zo veel gasten ergens ongestoord kunt zitten.
Ik zou dit dan ook erg afraden.
Kies gewoon een rustig moment.
Dan kun je tijd nemen met die jongen, wat jullie beiden zullen waarderen.

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +2

oke bedankt voor het helpen maar het is mijn laatste kinderfeestje en dat wil ik gezellig afsluiten met seks enzo maar waar moeten we dan heen en waar je goed seks kan hebben?

groetjes Lisa491

Het kan aan mij liggen, maar gaat het om seks met 1 jongen of dat hele groepje?

 

Daarnaast als je dit echt graag wilt kan hij toch blijven slapen als se rest naar huis gaat, heb je toch net wat meer privacy…

Het lijkt mij ook het slimst om te beginnen in bed..

Heyy

Als het met 1 iemand is is het misschien wel te doen. Als mensen praten, zeg dan gwn dat je ff een drankje gaat halen ofzo, en ga dan met doe ene persoon nr je kamer ofzo.

Als het met de hele groep is is het vrijwel onmogelijk om te doen. Bij je thuis zijn je ouders er wrs bij, ergens anders is ook bijna onmogelijk dusja.

Het lijkt me sowieso beter om seks te hebben tijdens je verjaardagsfeestje maar oké, dat ben ik weet je.

Groetjs

Jullie zijn dan dus met 22 op je feestje? 

Als je ouders niet thuis zijn zou je ook met z'n allen naakt kunnen gaan in één kamer en dan met z'n allen seks met elkaar hebben.  Dan kan je het met verschillende jongens doen en ook kijken hoe anderen het doen. 

Haha, sorry hoor. Maar je wilt je laatste kinderfeestje goed aflsuiren, dus wil je gaarg met de klas neuken? Naja  senk er over na, en ik raad het af

 

Reputatie 3
Badge +2

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 3.

Reputatie 3
Badge +2

toen de covid-19 regels zijn aangepast ik het vanaf gisteren 9-11-2020 nar een week uitgesteld