waar kan je je penis in stoppen ?

  • 20 January 2018
  • 11 reacties
  • 24669 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een jongen van 14 en begin de laatste tijd steeds nieuwsgieriger te worden naar sex en de penis en vaginna dus ik wil graag weten of iemand ideeen heeft waar ik mijn penis in kan stoppen

11 reacties

Nouja, niets wat daar niet voor bedoeld is is echt aan te raden vanwege de risico's.
Misschien kun je iets met dergelijke "Toys".
Ja maar misschien weer iemand iets wat geen kwaad kan
als je lenig genoeg bent probeer hem in je anus te doen?
Je kan 2 afwassponsjes in een beker/glas doen, tussen de sponsjes doe je dan een latex handschoen (zo een die dokters gebruiken) en dan doe je het uit einde om de rand van het glas. Een beetje olie of gleimiddel er in en gaan met die banaan
Ik ben zelf een meisje maar ik hoorde iemand ooit praten over een penis in een natte wc rol te stoppen (die dan al wel op is) en volgensmij als je een condoom hebt kun je hem bijna overal instoppen ofzo. Maybe een meloen? Alhoewel die wel duur zijn. Weet wel dat dit misschien allemaal gevaarlijke tips zijn ofzo aangezien ik een meisje ben en er geen verstand van heb ";) misschien weet het internet nog iets.
Owja je kan ook een vriendin zoeken 😛 maar denk dat dat wel lastig op 14 jarige leeftijd. Zelf ben ik ook 14 en ben ook redelijk nieuwsschierig maar er zijn bijna geen meisjes die er ook zo over nadenken
Je moet een fleshlight kopen :P
Ik heb er een en het is echt geweldig
Ik heb zo'n knuffel waar je je pyjama in kan steken je doet die pyjama er gewoon uit legt je lul er in rits hem strak toe en gaat er op gaan liggen en maakt dan een neukende beweging dat voelt een beetje als seks
In de vaatwasser
Badge
Vergeet wat hij zegt...
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Misschien je piemel in je schoen stoppen en dan op en neer bewegen totdat je erin klaarkomt

Reageer