Vraag

Waar kan ik me naakt laten betrappen?

  • 10 May 2023
  • 34 reacties
  • 7552 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hey,

ik ben een meisje van 14 en word super opgewonden als (bekende en onbekende) jongens/mannen me topless of helemaal in mijn blootje zien. Hebben jullie tips waar/hoe ik dat kan laten gebeuren? Jongens, wat zijn situaties waarin jullie dat leuk zouden vinden?

Liefs,

Vosje


34 reacties

Op het naaktstrand valt dat niet op en kan je dat gewoon doen. Lopen genoeg jongens rond, bedoel je dat?

Of meer iets van een gemengde kleedkamer bij een sportschool of zwembad, dat zou je ook kunnen doen als je wilt omkleden en dat gevoel wilt hebben van betreft worden.

Reputatie 2
Badge +1

Idd naaktstrand, sauna, je zou jezelf kunnen omkleden met de gordijnen open (mocht je ergens wonen waar t druk is). Wel es gedacht aan het pashokje bij de h&m bijv? Je zou dan per ongeluk het gordijn niet goed dicht kunnen doen. Omegle is ook n optie....maar ga dan wel onherkenbaar in beeld.

 

 

Reputatie 5
Badge +3

@Peeannoniem Ja, bijvoorbeeld gemengde kleedkamers, maar waar vind je die..bij ons zwembad en op mn tennisclub niet helaas. Ik laat de deur van de kleedkamer soms wel per ongeluk op een kier :-)

Naaktstrand ben ik paar keer geweest maar kan alleen bij goed weer. En daar is het al eigenlijk normaal, al zie ik mannen altijd wel naar me kijken.

Ik heb al wel eens vaker tegen je gezegd dat jij het misschien opwindend vindt,  maar anderen zich ontzettend ongemakkelijk kunnen voelen als het zonder consent gebeurd.  Ik zit niet te wachten om zomaar naakte mensen tegen te komen. Dus spreek gewoon met iemand af die het ook wil maar doe niks zonder consent. 

Reputatie 7
Badge +17

100% eens met @Mimo  Je kan ook een boete krijgen als je op bepaalde plekken gaat naaktlopen.

Zelf zit ik er ook niet echt op te wachten om random naakte mensen tegen te komen.

Edit: en nee dat heeft niets te maken met preutsheid of zo. Je moet het gewoon niet opdringen aan anderen alleen voor je eigen geilheid.

Reputatie 7
Badge +9

Kun je dit gewoon niet doen

 

Dit is gwn raar. Wat als een klein kind jou ziet. Of een of andere pedo. Dan ben je de luuuuul

 

Illegaal, slecht idee, kans op aanranding. 

 

DIT SCHREEUWT "NIET DOEN"

Reputatie 5
Badge +3

Ok, misschien geeft mijn vraag zo inderdaad geen goede indruk, want ik ga echt niet zomaar random in mn blootje rondlopen. Omdat het niet mag en ik me ook zeker niet op wil dringen aan mensen die er niet op zitten te wachten. En ik natuurlijk geen foute reacties wil uitlokken ofzo.

Ik neem de waarschuwingen hier dus graag ter harte. Mn vraag gaat dus over: wat kan dan wel? Want als ik hier zo lees ben ik ook weer niet de enige die wel eens het gordijn van haar kamer of pashokje niet helemaal goed dicht trekt of online wat doet..

Liefs vosje

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Leef zoals jij t fijn vind, buiten je kleedkamer of pashokje zijn er vast nog veel meer plekken....je kunt met mooi weer altijd je ondergoed onder jurkjes of rokjes vergeten aan te trekken. Ik heb geen idee waar je precies woont (en hoef t ook niet te weten) maar hier in het noorden zijn langs de kanalen, meertjes en afwateringskanaaltjes plekjes genoeg waar je in t hoge gras naakt kunt zonnen (en uit ervaring weet ik dat er ook veel meer gebeurd) 

Reputatie 7
Badge +9

Ok, misschien geeft mijn vraag zo inderdaad geen goede indruk, want ik ga echt niet zomaar random in mn blootje rondlopen. Omdat het niet mag en ik me ook zeker niet op wil dringen aan mensen die er niet op zitten te wachten. En ik natuurlijk geen foute reacties wil uitlokken ofzo.

Ik neem de waarschuwingen hier dus graag ter harte. Mn vraag gaat dus over: wat kan dan wel? Want als ik hier zo lees ben ik ook weer niet de enige die wel eens het gordijn van haar kamer of pashokje niet helemaal goed dicht trekt of online wat doet..

Liefs vosje

 

 

Had dat dan gezegd toen je dit topic maakte

Vlgns mij ben jij wel de enige maar oké.

Leef je leven, ga geen mensen lastig vallen🫡

Reputatie 7
Badge +5

Ga naar een wellness daar hebben ze vaak ook naaktdagen of naakturen sommige zwembaden ook

Reputatie 5
Badge +3

@benebird het is maar wat je er zelf in wilt lezen. Volgens mij had ik al gezegd dat ik mensen niet lastig wil vallen, dat is ook geen antwoord op de vraag die ik stel…

@Mausssie en @Aubien dankjewel voor het meedenken! Ik ga wel eens naar de sauna en wist niet dat er ook zwembaden zijn waar naakt gezwommen mag worden. Ik ga er eens op googlen, bedankt voor de tip.

 

Liefs Vosje

Wat je wel kan doen is met iemand afspreken met consent dat die je naakt gaat zien. En andere mensen die hier geen behoefte aan hebben ook niet het risico lopen je te zien.  Dus geen pashokjes of kleedkamer expres open laten. 

 

Reputatie 7
Badge +5

Je kunt kijken op naaktstrandje.nl dat is per provincie 

Reputatie 3
Badge +4

Ik als jongen zal het wel leuk vinden als je bij voorbeeld met iemand ( heb je een jongen waar je veel contact hebt) afspreekt. Op het moment dat hij bij jou komt dat je dan al naakt bent.

Reputatie 3
Badge +3

Hey,

ik ben een meisje van 14 en word super opgewonden als (bekende en onbekende) jongens/mannen me topless of helemaal in mijn blootje zien. Hebben jullie tips waar/hoe ik dat kan laten gebeuren? Jongens, wat zijn situaties waarin jullie dat leuk zouden vinden?

Liefs,

Vosje

zou het gewoon niet doen op deze leeftijd, kan je later flink veel spijt van krijgen maar nu toch doen door hormonen. en als je t graag wil doen dan naakt strand

Reputatie 1
Badge +1

Hey,

ik ben een meisje van 14 en word super opgewonden als (bekende en onbekende) jongens/mannen me topless of helemaal in mijn blootje zien. Hebben jullie tips waar/hoe ik dat kan laten gebeuren? Jongens, wat zijn situaties waarin jullie dat leuk zouden vinden?

Liefs,

Vosje 

@vosje_09 Je zou kunnen proberen random jongens op Snapchat toe tevoegen, mij lijkt dit persoonlijk best leuk om foto’s te krijgen. Maar doe dit wel voorzichtig, dat mensen je niet gaan gebruiken of naar je toe komen om je te verkr*chten zet dus bijvoorbeeld je locatie uit. En zorg dat mensen de foto’s niet gaan delen. Door een timer op je snaps te zetten. Groetjes Henk

 

 

Badge

maak bij de douches van het zwembad je bikini een beetje los zodat het een beetje naar benden zakt of afvalt als je je haar wast.

Reputatie 7
Badge +5

Hey,

ik ben een meisje van 14 en word super opgewonden als (bekende en onbekende) jongens/mannen me topless of helemaal in mijn blootje zien. Hebben jullie tips waar/hoe ik dat kan laten gebeuren? Jongens, wat zijn situaties waarin jullie dat leuk zouden vinden?

Liefs,

Vosje

zou het gewoon niet doen op deze leeftijd, kan je later flink veel spijt van krijgen maar nu toch doen door hormonen. en als je t graag wil doen dan naakt strand

Als het op een plek is waar veel mensen zijn zou het geen kwaad  kunnen, toch?

Reputatie 5
Badge +3

@vosje_09 Je zou kunnen proberen random jongens op Snapchat toe tevoegen, mij lijkt dit persoonlijk best leuk om foto’s te krijgen. Maar doe dit wel voorzichtig, dat mensen je niet gaan gebruiken of naar je toe komen om je te verkr*chten zet dus bijvoorbeeld je locatie uit. En zorg dat mensen de foto’s niet gaan delen. Door een timer op je snaps te zetten. Groetjes Henk

 

 

Ja, ik heb weleens nudes aan iemand gestuurd, maar ik ben met internet toch wel voorzichtig om dit soort redenen. Je hoort toch wel vaak dat het mis gaat.

 

Liefs Vosje

 

onnodige quotes verwijderd

@vosje_09 pas op met vreemde mensen als het gewoon buiten is hoor. Ik weet dat er in Amersfoort een zwembad is met gemengde kleedkamers. Er is ook een zwembad met wellness vinden voor zwemmen zonder kleding: https://tropiqua.nl/agenda/

Ik snap dat dit idee leuke spanning kan oproepen, maar zoals de rest zegt inderdaad opletten dat het niet zomaar te confronterend is voor anderen.

Reputatie 1
Badge +1

@vosje_09 Je zou kunnen proberen random jongens op Snapchat toe tevoegen, mij lijkt dit persoonlijk best leuk om foto’s te krijgen. Maar doe dit wel voorzichtig, dat mensen je niet gaan gebruiken of naar je toe komen om je te verkr*chten zet dus bijvoorbeeld je locatie uit. En zorg dat mensen de foto’s niet gaan delen. Door een timer op je snaps te zetten. Groetjes Henk

 

 

Ja, ik heb weleens nudes aan iemand gestuurd, maar ik ben met internet toch wel voorzichtig om dit soort redenen. Je hoort toch wel vaak dat het mis gaat.

 

Liefs Vosje

 

onnodige quotes verwijderd

Fijn dat je er op let, zou het zelf wel willen, maar kunnen helaas geen sociaal media delen 

Reputatie 7
Badge +9

@benebird het is maar wat je er zelf in wilt lezen. Volgens mij had ik al gezegd dat ik mensen niet lastig wil vallen, dat is ook geen antwoord op de vraag die ik stel…

@Mausssie en @Aubien dankjewel voor het meedenken! Ik ga wel eens naar de sauna en wist niet dat er ook zwembaden zijn waar naakt gezwommen mag worden. Ik ga er eens op googlen, bedankt voor de tip.

 

Liefs Vosje

Je vroeg in welke situatie een jongen dit leuk zou vinden

 

Nou ik persoonlijk. gewoon niet.

Dus ik had gewoon prima antwoord op je vraag gegeven alleen niet op de manier die jij zou willen. 

 

Helaas pindakaas😉

@vosje_09 pas op met vreemde mensen als het gewoon buiten is hoor. Ik weet dat er in Amersfoort een zwembad is met gemengde kleedkamers. Er is ook een zwembad met wellness vinden voor zwemmen zonder kleding: https://tropiqua.nl/agenda/

Ik snap dat dit idee leuke spanning kan oproepen, maar zoals de rest zegt inderdaad opletten dat het niet zomaar te confronterend is voor anderen.

@vosje_09 bedoelde je dat of juist niet en een andere plek?

Reputatie 7
Badge +5

Hé vosje_09 wat heb je gedaan of wat ga je doen?

Reputatie 5
Badge +3

@Peeannoniem ja, gemengde kleedkamers zijn leuk maar zie je niet zo vaak. Ik ben benieuwd of er meer zwembaden zijn waar dat kan. Welness ben ik ook weleens geweest. De sfeer vind ik fijn, al niet echt seksueel natuurlijk. Al kan je wel leuk kijken en bekeken worden :-)

Het leukste vind ik plekken waar jongens er niet op rekenen, maar als ze zelf willen de gelegenheid hebben wat meer van me te zien. 

@Aubien haha weet ik nog niet, ben er ook niet dagelijks mee bezig maar komt zeker :-)

Reageer