Vraag

Waar kan ik luiers kopen?

  • 21 March 2019
  • 7 reacties
  • 808 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ik las op het forum dat het lekker is om een luier te dragen nu wil ik dat ook graag proberen maar ik weet niet waar ik ze kan kopen en welke ik dan nodig heb
Kan iemand mij helpen

ik durf eigenlijk ook niet echt goed om het te kopen in een winkel heeft er iemand tips

Of misschien heeft er iemand een goeie smoes doe ik dan tegen de kassere kan zeggen als ze raar kijkt

Alvast bedankt

7 reacties

Hoi

Volgens mij kan je luiers in de supermarkt vinden. Daar kan je uitkijken naar een volwassen maat waar jij in zou passen. Moest je niet vinden wat je nodig hebt, kan je aan een medewerker vragen waar de luiers liggen. In principe hoort een medewerker niet te oordelen over wat jij koopt, maar als je er toch mee zit, zou je kunnen zeggen dat ze voor een neefje zijn.

Online bestellen is ook een optie. Je kan het paketje thuis laten leveren, of bij een afhaalpunt.

Groetjes
Kenshin
@Kenshin weet je ook waar ik goeie kan bestellen?
Een merknaam weet ik niet, maar ik vermoed dat een zoekterm als ‘luiers voor volwassenen’ je verder kan helpen.

Gr. Kenshin
Ik weet niet hoe oud je ben maar je hebt volgens mij ook gewoon luiers voor tieners, ook voor volwassenen. Maar je hoeft geen veranrwoording af te leggen aan de cassiere. Ze zullen ook echt niet vragen "wat ga je daar nou mee doen?" Dat mag namelijk niet. Maar even een vraagje hoezo zou het "lekker" zijn om een luier te dragen lijkt md heel oncomfortabel haha
Badge

Hoi ik ben 13 en ik hou ook van luiers je kan dat gewoon in de winkel kopen voor tieners zal het beste passen ik heb volwassenen ookgeprobeert en ook baby luiers en ze zijn te groot of te klijn dus tienerluiers zijn perfect en de mensen aan de kassa kunnen raarkijken ik zeg gewoon dat dat voor een broertje is ook al heb ik geen broertje maar ja ik hoop dat ik je geholpen heb

Bram

Badge

Ik  durft het ook niet te kopen ik ga morgen drynites kopen 8-15 in meisjes variant als ik herkent word kan ik Altijt zeggen dat het voor iemand anders is

Badge

ik wil morgen drynites 8-15 gaan kopen MAAR IK HEB TIPS NODIG!!!!

 

Reageer