Vraag

Waar kan ik de vibrator vinden?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn zus heeft dus een dildo en een vibrator, dit weet ik omdat ik de dildo heb gezien en de vibrator heb gehoord snachts,

ik wil zelf ook wel dat proberen, ik heb haar hele kamer al overhoop gehaald maar kan ze niet vinden, tips over waar ze de vibrator misschien heeft verstopt? groetjes anoniem meisje


10 reacties

Misschien is ze hem vergeten uit te halen in het ergste geval, maar waarschijnlijk heeft ze hem ergens gelegd waar niemand zo snel zal kijken als bij haar schoolspullen ofzo

Blijf er maar vanaf, wat als jouw zus wat van jou nakt, en je dat helemaal niet wilt, wie wilt nou dat je familie je vibrator pakt.

Reputatie 4
Badge +3

Koop je eigen ze heeft het first of all verstopt voor een reden en second of all niet die van je zus gebruiken want het heeft in haar kut gezeten en ik weet ni maar miss zitten er bacteriën ofz

Heey,

Het lijkt me heel onverstandig om ongevraagd door haar spullen te gaan snuffelen op zoek naar een vibrator. Daarnaast zou het ook heel onhygiënisch zijn.

Je kunt wel zelf een vibrator bestellen, zie deze tips van forumgebruiker MensPersoon:

  1. Kies je winkel uit.
    Dit kunnen speciaalzaken zijn, maar ook webwinkels zoals Bol.com en Amazon.
  2. Probeer contant of met cadeaukaarten te betalen.
    Als je iets bij een webwinkel wilt kopen kun je eerst met contant geld in een winkel een cadeaukaart kopen en dan met deze cadeaukaart het product kopen. Omdat je je pinpas niet gebruikt zullen je ouders het niet op je rekening terugzien.
  3. Kies het juiste product.
    Neem de tijd en kies het beste product uit dat je zou willen kopen.
    Misschien wil je eerst iets goedkoops halen om het uit te testen.
    Het is sowieso aan te raden om een product van bekende producenten, zoals Tenga en Fleshlight te halen. Er is namelijk veel informatie over hun producten te vinden en er zijn veel reviews over geschreven. Zo weet je zeker wat je koopt. 
  4. Vergeet glijmiddel niet.
    Glijmiddel op waterbasis is sterk aan te raden. Andere soorten kunnen mogelijk het materiaal aantasten van de masturbator/sekspeeltje en zijn dus af te raden. Het is redelijk goedkoop, dus betaal hier zeker niet te veel voor een of andere chique merk. Speciaal schoonmaakmiddel is ook aan te raden, omdat je geen zeep mag gebruiken.
  5. Lever het bij een vriend/vriendin of een ophaalpunt.
    Als je het niet thuis laat leveren, dan komen je ouders er zeker niet achter.
    Je hebt nu wel nog een reden nodig om weg te gaan, dus misschien kun je aanbieden om boodschappen te doen.
  6. Vind de juiste verstopplek.
    Sommige fabrikanten zullen claimen dat hun product onopvallend is, maar dat moet je niet geloven. Maak ergens onderin een lade ruimte voor al deze nieuwe spullen en leg er oude schoolspullen of kleding op. Niemand heeft er dan zin in om er door heen te gaan wroeten.
  7. Kies het juiste moment uit.
    Het is niet zo slim om luidruchtig te gaan genieten van je seksspeeltje als je hele familie een deur verder koffie zit de drinken. Zorg er voor dat je een rustig moment kunt vinden, zoals tijdens het douchen of als je ouders aan het werken zijn. 

 

Groetjes,
Simply Me

Hallo Uhhhh :)

Gewoon niet. Die vibrator is van je zus. Hoe zou jij het vinden als jouw zus aan jouw persoonlijke spullen zit en daarvoor jouw kamer overhoop haalt? Koop zelf een vibrator.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Hallo Uhhhh :)

Gewoon niet. (...)

-TheMightySlayer <3

ja lol

Reputatie 6
Badge +7

Doe het niet. Je denkt alleen aan jezelf en aan wat jij wilt. Maar niet aan hoe het is voor je zus als ze geen privé kan hebben omdat iemand er altijd doorheen zoekt. 

Je vindt misschien een gebruikte vibrator (ieeew!!!), maar de band met je zus wordt slechter.

Ik heb een tip voor je die 3 positieve dingen oplevert.  
Vraag je zus hoe je een vibrator kunt kopen of dat zij er een voor je wil kopen.

Belangrijk: Doe niet of je haar betrapt hebt zodat je zelf even kunt scoren;
doe het alsof het iets normaals is, voor grote(re) mensen en je je zus om volwassen advies vraagt.

Als ze doet of ze van niks weet zeg je dat je dat je haar gehoord hebt. Weer: Niet om even lekker te scoren maar gewoon zo van: Zullen we dit op een volwassen niveau bespreken? 

Als de band met je zus niet zo goed is geef haar dan tijd om aan het idee te wennen en vraag het de volgende dag nog eens.

 

Ik beloofde drie voordelen, hier zijn ze:

  • je vraagt je zus om advies of om hulp (om hem te kopen). Dat maakt een band tussen jullie beiden want dat vraag je echt niet zomaar aan iedereen.
  • Je krijgt je eigen vibrator
  • Die schoon is

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Niet doen, SOA's enzo

Reputatie 2
Badge +1

neeeeeeeeeeeeeeeeeee, hoe stom het ook klinkt. NIET DIE VAN JE ZUS GEBRUIKEN. daar kun je ziektes van krijgen of infecties. serieus. wat wel kan is met een elektrische tandenborstel. je moet hem niet recht op je clit zetten maar op zijn zij zodat het dingetje wat draait op je clit zit. hoop dat je er iets aan hebt

Reputatie 3
Badge +2

Niet doen. Dat is de vibrator van je zus, dus daar blijf je vanaf. Wil je nou echt de vibrator die op d’r vagina heeft gezeten aanraken? Daar kun je ziektes van krijgen, en leg dat maar uit aan je ouders. De vibrator is van je zus en niet van jou, dus koop zelf een vibrator. Jij zou het waarschijnlijk ook niet leuk vinden als ze aan je vibrator zou gaan zitten. 

Reageer