Vraag

waar een goedkoop maar goed seksspeeltje halen?

  • 3 May 2024
  • 4 reacties
  • 247 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyy,

Ik wil graag een vibrator, maar mijn moeder vindt dat ik eerst mezelf moet ontdekken en gezoend moet hebben enz, waar ik het totaal niet mee eens ben. Hoe kan ik nu alsnog aan een vibrator komen?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Waarom moet je eerst zoenen met iemand als je jezelf wil ontdekken kan dat toch juist met een vibrator 

Reputatie 2
Badge

@meisje29378 Ik weet het ook niet, ik vinger ook al een jaar ofz, maar dat weet zij niet.

Reputatie 2
Badge

Ik weet nie hoe oud je bent maar zoenen met iemand heeft idd niks met vibrators te maken. En jezelf ondekken dat doe je zelf. 

Ouders zijn soms zo raar. 

Maar je kan een goedkope kopen in Kruidvat of andere gewone winkel, is niet super kwaliteit fzo maar dan kan je teminste ff proberen voor no money^

wel mm beetje akward als je m gaat kopen en betalen aan de kassa (liefst de zelfscan) maar ff doorbijten !

als ze dat in hun winkel zetten is het toch de bedoeling om het te verkopen toch en er staat geen leeftijdbeperking op 

online is een heel gedoe met bestellen betalen opsturen en pakjes ontvangen enzo

en laat ff weten hoe het gaat :-) 

 

Badge

Het zelfde een beetje als wat ananiem zegt maar misschien kun je met een groep vrienden samen naar de kruidvat gaan om het minder beschamend te maken, dan ook gelijk je vrienden van één te voorzien en je kan ook proberen op bol.com te bestellen en dan het laten bezorgen bij een vriend(in) met minder strenge ouder.

Reageer