Vraag

Waar denken jullie aan tijdens het pijpen?

  • 31 March 2023
  • 6 reacties
  • 1392 Bekeken

Hoi,

voor de mensen die al hebben gepijpt.

aan wat denken jullie tijdens het pijpen of wat doen jullie tijdens het pijpen? +Vinden jullie het niet vies, of juist lekker? Ik bedoel als ik iemand zou pijpen zou ik alleen denken aan de feit dat er een lul in mijn mond zit. 


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Yoo,

ik denk dat je gwn in het moment moet leven, en gwn zorgen dat degene die je pijpt het chill vind

Reputatie 7
Badge +14

hoi @K_anoniemm,

ik doe het met andere jongens, omdat ik op jongens val, dus ik vind het niet vies. Als ik zoiets met een meisje zou moeten doen dan moet ik er ff niet aan denken (niks persoonlijks tegen meisjes, maar het voelt voor mij niet goed om seks dingen met een meisje te doen), ook niet dat een meisje mij dan pijpt. Dan sla ik liever over. Dus, het ligt er ook wel een beetje aan of je op jongens valt of niet.

Ik vind het lekker om te doen en om te krijgen ook. Soms elkaar tegelijk, als ik 69  met een andere jongen doe.

Soms doen we elkaar soort van apart en dan kijk en geniet ik ook van zijn lichaam en hoe alles er van dichtbij uitziet en voelt en word ik blij als ik hem zie genieten. Lekker hem ook op andere plekken strelen en kussen en soms helemaal bloot als het ergens comfortabel bij iemand thuis binnen is en soms alleen broek open als het buiten is ofzo. Dat kan dan weer op een andere manier spannend zijn.

Ik vind het sws altijd wel geil en iedere piemel is toch ook weer een beetje anders, dus das ook wel cool en spannend. Niet dat ik het met iedereen doe hè. Zo ben ik ook weer niet.

Het is gwn een fijn gevoel om te doen en om te krijgen. Zeker als je elkaar echt leuk vindt en vertrouwt. Dan kun je het ook heel romantisch maken en ook kussen en elkaar uitkleden en van die dingen. Vragen wat die ander lekker vindt, want dan kun je daar rekening mee houden hoe je het doet bij elkaar.

Dus, ik kijk er naar en denk gewoon aan hem en alle leuke dingen die we met elkaar doen. Ik bedenk hoe het zal zijn als hij klaarkomt en hoe ik het zo fijn mogelijk voor hem kan doen.

Afspreken waar iemand in of op mag klaarkomen is altijd wel zo fijn. Sommigen vinden slikken niet fijn en andere hebben een voorkeur waar je je sperma op spuit en waar liever niet.

Ik vind het een no go als die andere jongen niet zijn piemel (en de rest ook) lekker fris en schoon is.

Zoiets.

 

Gr. MickeyMouse

 

Badge

Ik denk dat je niet veel denkt op dat lekkere momentje. De eerste keer voor mij was heel onverwacht ik was 12 jaar toen . Het was in Curaçao met mijn vader samen in hotel. Ik was me aan het douchen opeens werd er geklopt.. dacht dat het mijn  vader was die even weg was om sigaretten te kopen .. dus maakte bloot en nat de deur open. Bleek het een vrouw te zijn die de bedden verschoonde. 

Ze zei oh la la en lachte vriendelijk. Je bent een mooie jongen met een grote banaan. Ze sloot de deur ik durfde niks te zeggen en ze ging op haar knieën. Toen kwam mijn vader binnen.  Op een ouwe fiets moet je het leren zoon.  

 

-bericht aangepast door de kindertelefoon i.v.m. forumregel 10-

Reputatie 7
Badge +5

Ik denk niks het moet wel verzorgd zijn en het is lekker ook om gepijpt te worden

Reputatie 4
Badge +3

Ik denk eigenlijk niet aan iets bijzonders als ik een jongen pijp ben wel benieuwd waar andere aan denken

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb het 2 keer gedaan een van die 2 keren wat met mijn neef ik dacht vooral aan doe ik het goed en als ik eerlijk ben ik vind het altijd lekker als iemand aan het cockhalzen is op mijn pick dus ik probeerde net op dat randje te komen maar ik dacht vooral aan of ik het goed deed

Reageer