Vraag

waar aftrekken

  • 8 August 2022
  • 6 reacties
  • 442 Bekeken

Badge

Hallo waar kan ik aftrekken

 


6 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Hoi anoniem, 
Ik weet de situatie niet precies, of je veel privacy hebt of niet. Ik persoonlijk niet echt. Ik doe het altijd gewoon in de badkamer met de deur op slot of s’avond in mijn bed. Zorg er wel voor dat je een papiertje ofzo bij je hebt. Anders wordt een nogal een smeerboel.😂

Reputatie 1
Badge +1

Hoi

Ik ben een jongen van 12 en zelf trek ik af onder de douche in me bed en soms ook in de woonkamer als k aleen thuis ben en k heb ook altijd een spera onderbroek onder me kussen liggen 

doe het in een bos of ergens in de bosjes

Reputatie 6
Badge +5

Je moet het helemaal zelf bedenken. Keep in mind dat het tonen van geslachtsdelen in het openbaar een boete oplevert. Als je ergens in een rustig bos aftrekt is het niet direct reden om te panikeren. Zorg dat je een beetje privacy hebt. Dat is het belangrijkst. En heb natuurlijk plezier! Succes!

Joejoe Cody x

Badge

Hoi

Ik ben een jongen van 12 en zelf trek ik af onder de douche in me bed en soms ook in de woonkamer als k aleen thuis ben en k heb ook altijd een spera onderbroek onder me kussen liggen 

bedoel je met ´sperma onderbroek´ gewoon een onderbroek die je altijd gebruikt tijdens het aftrekken?

Reputatie 7
Badge +9

doe het in een bos of ergens in de bosjes

nee dat is illegaal

Reageer