Vraag

vuistneuken / fisten

  • 19 August 2020
  • 8 reacties
  • 2738 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Ik hou heel erg van anaal en hoe groten hoe beter. Nu ben ik inmiddels genoeg opgerekt om een vuist aan te kunnen. Helaas ben ik zelf net niet lenig genoeg om het zelf te doen.  

Mij vraag is eigenlijk als je vriend of vriendin je zou vragen hem of haar te vuist neuken zo je het dan doen en wat vind je daar dan van?


8 reacties

Heyy

Ik zou het iig niet doen, maar ik snap wel dat anderen het doen. Iemand anders die ook van fisten houd zal het misschien wel voor je willen doen. 

Groetjs

Reputatie 1
Badge +2

Ik zou het bij diegene doen.

En zou het leuk vinden omdat te doen bij een meisje.

Alleen heb nog geen vriendin.

Had eigenlijk wel op wat meer reacties gehoopt.

Kennelijk is dit toch misschien een beetje vreemd

Hey Anaal talent,

Ik zou het zelf niet doen, omdat het mij niet heel chill lijkt. En ik heb denk ik niet zo veel anaal talent als jij dat er een vuist in past 😂 dus dat is voor mij een reden om het niet te doen.

Ik weet niet of het vreemd is, er zijn vast meer mensen die dat doen, maar ik hoor er zelf niet zoveel over eigenlijk. Dus misschien dat je het daarom als 'vreemd' beschouwt.

Nou ja, ik zou je er niet zo druk over maken. Als dit iets is wat jij fijn vind, kan en mag dat toch gewoon. Blijf lekker jezelf!

Groetjessss

Simply Me

 

Ik ben zelf ook een erg grote fan van anaal. Bij mij is de grootte niet echt een turn on maar meer het anaal zelf. Als mijn vriendin dat wil dan zou ik dat zeker doen maar ik steek nog liever mijn tong daar naar binnen :P

Badge

Ik ben zelf een grote fan van anaal !!!! Hoe groter hoe beter .. ik zou het echt bij iemand willen doen ook 

Badge

Ik zal wel veel glijmiddel gebruiken denk wat jij wil enorm pijn doet

@Friezin  anaal moet altijd met glijmiddel. Als je rustig begint en steeds een beetje verder en groter gaat doet het geen pijn en is het heerlijk! 

@Badgirl_020  yes eindelijk een mede liefhebber! Ben je zelf al in staat een vuist aan te kunnen? 

 

Reageer