Beantwoord

Vrouwenkleding

  • 21 November 2018
  • 5 reacties
  • 410 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een jongen van 18 en wil graag is een jurk of rok kopen zijn er die ervaring hebben of die dit ook doen ? (Ik ben geen homo en heb een vriendin ) zo ja waar kopen jullie het dan ?
ik weet mijn maat niet dus online gaat het hem niet worden ....
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 November 2018, 18:16

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Hero,

Weet je vriendin dat je dit wilt? Zo ja, kan je misschien met haar naar haar favoriete winkels gaan. Als je je een beetje schaamt, kan je misschien doen alsof je het koopt/pakt voor je vriendin. Je moet je zeker niet schamen voor je gedachtes.

x Alpha
Hallo hero2008 ik ben ook een jongen van 18 en ik draag al bijna een half jaar dames kleding gewoon omdat ik het fijn vind zitten. ik ben ook geen homo en mijn vriendin vind het wel grappig alleen mag haar familie het niet weten. Mijn eerste jurk heb ik gekocht via marktplaats (de maat van een jurk moet je zien als een T-shirt of trui want dat is het eigenlijk ook alleen dan langer). En als je via marktplaats koopt kun je altijd vragen of je zou kunnen passen om zeker te zijn. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
veel succes
Kan ik eens met je praten ?
Ik wil graag weten hoe jij dat doet in een winkel gewoon pakken en aandoen en afrekenen zonder schaamte ?!
Ja nu doe ik dat zonder schaamte maar de eerste paar keer vond ik wel moeilijk dan probeerde ik op rustige tijden een winkel binnen te gaan en van te voren op de site van een winkel al kijken of ze iets hebben wat je leuk vind dan ga je een beetje voorbereid heen en dan duurt het minder lang

Reageer