Vraag

Vrijdag alleen thuis. Wat kan ik doen?

  • 5 February 2024
  • 32 reacties
  • 3366 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 6
Badge +4

@Super wat heb je gedaan ben wel nieuwsgierig 

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou jullie nog vertellen wat ik gedaan heb gisteren.

Vanaf dat ik alleen was ben ik de hele tijd naakt geweest. Even alles lekker kaal geschoten en gedouched. En verder lekker naakt tv gekeken, beetje gamen, snacken en zo. En later was ik heel geil en heb ik in elke kamer afgetrokken tot ik bijna klaarkwam en toen snel mijn piemel in een emmer koud water gedaan. En dat zo in elke kamer en ook in de garage en de tuin. Uiteindelijk ben ik in de kamer klaargekomen en heb alles (best veel!) over de eetkamertafel gespoten. Wel alles goed schoongemaakt daarna😄

Daarna naakt geslapen en vanmorgen in bed afgetrokken omdat ik een flinke ochtenderectie had. Was heerlijk allemaal. Bedankt nog voor de tips iedereen!❤️

Xxx Super

Badge

 

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Klinkt extreem geil allemaal, ben zelf morgen t/m 22:00 thuis. Ga denk ik exact hetzelfde doen, alleen dan met een plug in, omdat ik fijn vind ;)

Reputatie 6
Badge +4

@Super  aha lekker man  dat met die emmer ga ik ook eens doen, ga je dit vaker doen of niet.  Ik ben ook vaak samen met m’n broertje naakt in huis maar ook als m’n gezin er gewoon is en slapen ook allemaal naakt is zoooo lekker

Reputatie 6
Badge +4

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

 

@Super  misschien kun je de volgende keer ook met kleren aan onder de douche gaan of in bad. Misschien heb je thuis iets dat trilt, naakt gaan en dat tegen je piemel en/of ballen houden

Reputatie 4
Badge +3

 

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Klinkt extreem geil allemaal, ben zelf morgen t/m 22:00 thuis. Ga denk ik exact hetzelfde doen, alleen dan met een plug in, omdat ik fijn vind ;)

Jaaaa het was ook echt extreem geil allemaal!

Hoe is het bij jou gegaan? Ben ik wel benieuwd naar😊🤤

Reputatie 4
Badge +3

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

 

@Super  misschien kun je de volgende keer ook met kleren aan onder de douche gaan of in bad. Misschien heb je thuis iets dat trilt, naakt gaan en dat tegen je piemel en/of ballen houden

Ik heb wel eens de elektrische tandenborstel gebruikt. Moet je ook echt een keer proberen. Heeeeel lekker

Reageer