Skip to main content
Vraag

Vriendschap of Meer en Aftrekken

• 28 december 2024
  • 3 reacties
  • 428 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb al een paar jaar een hele goede vriend, en we hebben een sterke band. We knuffelen vaak, hij is heel belangrijk voor me, en ik weet zeker dat ik hem niet kwijt wil. Maar soms vraag ik me af of mijn gevoelens verder gaan dan vriendschap. Ik weet niet goed hoe ik dat kan onderscheiden, want ik ben ook heel blij met hoe het nu is. Hoe kan ik erachter komen wat ik écht voor hem voel, zonder onze vriendschap in gevaar te brengen? Ik word ook echt geil van hem en zou graag met 'm aftrekken.

3 reacties

• 1996 reacties
  • 28 december 2024

@Pietertje2103  praat met hem erover op het juiste moment

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 10 reacties
  • 29 december 2024

@Aubien hoe. Ik wil me niet meteen als homo opstellen, en daar ben ik ook onzeker over. In het verleden heb ik alleen een vriendin gehad.

• 1996 reacties
  • 30 december 2024
Pietertje2103 schreef:

@Aubien hoe. Ik wil me niet meteen als homo opstellen, en daar ben ik ook onzeker over. In het verleden heb ik alleen een vriendin gehad.

Ik weet niet of hij ervoor openstaat. Maar jullie zouden bij elkaar kunnen logeren, of als een van jullie voor langere tijd alleen thuis zijn kun je aan hem vragen. Of hij wel eens een stijve heeft en zo ja waarvan?  En waarop hij zich aftrekt. En of hij misschien wil experimenteren met iemand. 
De meeste jongens trekken zich af en ook vele willen experimenteren maar willen het niet toegeven omdat ze zich misschien schamen dat ze gelijk voor gay gezien worden. Maar gay en experimenteren zijn 2 verschillende dingen 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen