Skip to main content
Vraag

vriendje wilt alleen maar sexuele dingen doen

• June 13, 2025
  • 2 reacties
  • 507 Bekeken

Hoii,

ik ben 16 en mijn vriendje ook. We zijn super verliefd en we waren eerst met elkaar voor 2 weekjes maar ik had het uitgemaakt omdat ik alles te snel vond gaan. Toch zijn we weer bijelkaar terecht gekomen, en zijn nu alweer 3 weken bij elkaar.

Gisteren en vandaag was ik bij hem thuis en vroeg hij constant om sexuele dingen te doen. Hij heeft zn vingers gebruikt in mn kont en vagina, wat best pijn deed. (Ik voel nu ook super veel gas in mij?) Ook in de douche toen hij zei dat we alleen gingen douchen gebeurde het weer. Ook vraagt hij letterlijk ALTIJD als we samen knuffelen om hem te pijpen en aftetrekken, en zelfs als ik niet in de stemming ben doe ik het omdat ik van hem hou en wel fijn wil laten voelen. Of dan drukt hij zn lul tegen mn kont. (tekst aangepast vanwege regel 6) terwijl ik al heb gezegd dat ik geen sex wil. Bij het pijpen moet ik snel kotsen maar hij vraagt mij wel steeds verder te gaan, en dat ik “het wel leer door oefening”.

Ik wil niet elke week dit doen, hij zo’n 3x op een dag. Ik weet niet zo goed wat ik kan doen. ik heb hem geappt dat ik niet altijd dit wil doen, maar misschien moet ik duidelijker zijn. Ook zegt zijn moeder dat ik de pil moet nemen, maar  ik weet dat je daar dik van kan worden (en nog wel meer) Dat is ECHT mijn grootste angst. En hoe vertel ik mijn strenge ouders dat ik dit doe?

2 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 14, 2025

Als ik jou was zal ik het uitmaken helaas.

Hij wil meer en jij niet. 

Dat is gewoon niet goed je doet dingen die je eigenlijk niet wilt doen .

Dus dit is geen goeie relatie. 

anoniempjee xx
Forum|alt.badge.img+1

vgm, ik ben niet zeker, wil hij het gewoon doen, om tegen zijn vrienden te kunnen zeggen dat hij het heeft gedaan met jou. ik weet dit natuurlijk niet met 100 zekerheid, maar ik denk wel dat je snapt wat ik bedoel. ik zou hem echt een keer als je hem in het echt ziet zeggen -- als hij het nog eens doet --, “*naam*, ik wil dit niet. als je dit echt zo graag wil doen en niet wil wachten tot ik er klaar voor ben, zal je iemand anders moeten zoeken.” of iets in die aard. ik denk dat je mss hem daarmee raakt, en mijn vriend is ook 16 (ikzelf 14), en hij is soms ook wel freaky, maar hij zegt dan (omdat hij mij te jong vind voor sex, vind ik zelf ook) “ik heb 16 jaar gewacht om ontmaagd te worden, nog 2 jaar wachten tot jij oud genoeg bent, gaat mijn leven niet veranderen”. ik zou dus gwn die zin zeggen die ik in het midden van het bericht zei.

groetjes