Skip to main content

Hey allemaal

Mijn vriendje wilt sex maar ik nog liever niet.  En ik ben bang dat hij het dan uitgaatmaken.

Iemand tips?

alvast bedankt

Heyy,

Als jij nog geen seks wilt is dat iets wat jouw vriendje zal moeten accepteren want jouw grenzen zijn echt belangrijk en die moet je echt goed aangeven. Als hij echt om jou geeft / van jou houdt en je verteld dat jij er nog niet aan toe bent zal hij dat vast wel begrijpen! Niks doen wat jij niet wilt hoor en let goed op je eigen grenzen! :)

Liefs, ItsJustMe <3

Hey! Hij moet gewoon geduldig zijn en jij beslist zelf wat je wilt en doet. Als hij echt van jou houd dan vind hij het veel belangrijker hoe jij over dit denkt en zal hij niks willen wat jij niet wilt. Ik hoop niet dat hij zegt dat hij het anders gaat uitmaken. Maar als dat wel zo is dan kun je je afvragen of hij wel de ware is. Als hij het niet kan opbrengen om jou in je waarde te laten. En anders zal hij respecteren wat jouw gevoel is. Ik denk dat je zoiets allebei moet willen en niet 1 van de 2 tegen de zin in.  Jij bepaalt wat jij doet in elk geval! 

Liefs Tover xxx

Ja hij zou het moeten accepteren 

Hey ik heb slecht nieuws hij heeft het uitgemaakt. 

Ik zij tegen hem dat ik er nog niet klaar voor was en toen maakte hij het uit.

gewoon even een update

Dit klinkt misschien heel stom, maar dan ben jij denk ik ook echt beter af zonder hem. Als hij alleen maar een relatie heeft voor de seks is dat echt geen goede jongen en je verdient echt beter dan dat. Je gaat in de toekomst vast nog een andere lieve jongen ontmoeten die jou wel accepteerd zoals je bent! En onthoud dat dit dus echt niet aan jou ligt en jij doet er echt goed aan door je grenzen aan te geven!💪

Liefs, ItsJustMe <3

Hai,

wat erg dat hij dat heeft gedaan zeg☹️ ik sluit me bij @ItsJustMe aan, het is super fout dat hij het hierdoor met je uitmaakt en hij zou gewoon je grens moeten accepteren. 

liefs van mij en hoop dat je ooit een leuke lieve jongen gaat ontmoeten😊

Hey! Wat waardeloos van hem! Ik ben het helemaal eens met @ItsJustMe en @Cantaloupe . Jij verdient een betere en lievere jongen. Maar ik snap zeker dat je je nu verdrietig voelt. Heel veel sterkte en je mag trots zijn dat je je grenzen aangeeft! 

Liefs Tover xxx

Ben het helemaal eens met de anderen! Je verdient beter dan hem. Je wilt geen relatie dat alleen maar draait om seks

Groetjes 

Hey allemaal

Mijn vriendje wilt sex maar ik nog liever niet.  En ik ben bang dat hij het dan uitgaatmaken.

Iemand tips?

alvast bedankt

Waarom wil je het niet 

Mooi gezegd its just me en dat persoon achter de telefoon van itsjustme heeft idd gelijk als jij het niet wilt kan hij je niet dwingen en dat moet jij duidelijk maken💕 groetjes van mij☺️

Reageer