Vraag

vriendje filmt zich voor mij


Reputatie 7
Badge +2

Hoi beste jullie, ik wil eerst excuses geven dat ik niet vaak hier ben. Veel school veel buiten school activiteiten. Ik zal proberen meer te komen! Ik heb ook een vraag.  Beetje intimiteit maar okey het is anoniem toch.  Ik ben vorig week op vakantie geweest en op de camping kwamen we leuke mensen tegen. En één daarvan was een super leuke knappe jongen. Wij hebben veel gepraat en ook wel gespeeld aan het water en werden wat verliefd. Natuurlijk sliepen wij apart in eigen tenten en kon ook niet natuurlijk bij elkaar. Maar met de smartphone hebben wij in de tent met elkaar verbonden en gecommuniceerd. Was erg lief. Wij hebben ook elkaar love talk gedaan en ik werd ook opgewonden en hij ook. En toen heb ik nieuwsgierig gezegd hoe ver hij was zeg maar.  En omdat ik vroeg en hij ook opgewonden was heeft hij zich met de camera voor mij zijn erectie en zijn ballen getoond en ik heb in mijn opwinding gehint dat hij wel mocht 'doen' .  En dat deed hij en het was lief en ik vond ook hot en hij shockte en kreeg sperma zichtbaar dus door mijn praten werd hij klaar.  Beetje schaam ik mij nu wel. Het was via fragmenten maken.  Hij had dus gefilmd en ik heb dat nog. Ik heb hem gezegd ik gooi filmpje weg.  Maar ook vind ik het zo cute en ik voel geëerd dat een jongen dat deed door mij. Eigenlijk weet ik de antwoorden al. Maar ik heb het nog opgeslagen op extern so niet meer op de phone. Kan niemand bij. Is het gemeen om nog even te bewaren? Je kan niet zijn gezicht zien en hem verder herkennen. Alleen zijn handen en *boys bussiness*.  Jullie opinie? Weg doen onmiddellijk? Of kan ik even bewaren of extern stick en ik doe nooit op internet ergens. Ik heb daarnaast trouwens nog contact met hem en we vid bellen ook. Soms ook 'bit dirty' maar niet extreem of totaal nude of zo. Ook hij niet. Ik vraag zoiets ook niet meer, nu hoogstens in zijn speedo hij heeft wel een heel mooi lichaam en is erg lief. Wat doe ik beste ? 

Doby X 


12 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Heyy!

Nou het is wel een beetje gemeen dat je het bewaard hebt terwijl je hebt gezegd dat je niet zou doen. Ook al doe je er niks mee het is toch privacy schending. Ik zou het weggooien als ik jou was! Veel succes!

byee

 

Reputatie 3
Badge

@Dobymeis13 ,

Als je hem gewoon vraagt of je het filmpje mag bewaren omdat je hem mooi, lief en opwindend vindt en het filmpje je herinnert aan jullie gezamenlijke vakantie en hem belooft het niet met anderen te delen en hij zegt daarop ja, dan mag je hem van mij bewaren.

Als je niet kunt garanderen dat je hem toch met anderen deelt, moet je het niet doen want dat is een echte rotstreek en betekent het einde van jullie leuke en spannende contact als hij daarachter komt!

Reputatie 1
Badge

Ik zou inderdaad hem weggooien als je dat zei dat je dat ging doen. Ookal heb je er geen kwade bedoelingen mee.

 

Veeeeel suc6666

Reputatie 4
Badge +3

Bewaren is niet zo erg zo lang je er alleen zelf gebruik van maakt maar misschien wil hij wel dat jij wat van jou laat zien maar eerst vragen natuurlijk 

Reputatie 7
Badge +2

Haii, dank jullie voor je eerlijke mening! Ik zal het advies opvolgen, hem vragen, zeggen dat ik het nog had en als hij zegt weg doen, dan delete ik het van de usb en definitief weg. Ik zat fout hiermee, ik werd hot en was te opgewonden. Ik zal vertellen en consequenties accepteren 🥺fingers crossed dat hij niet te boos is. 

Doby x 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Dobymeis13  op zich best lief dat je je vereerd voelt en dat je er van geniet. Maar ik zou zelf als ik dit zou doen voor mijn lief toch willen dat ze het niet bewaard als ze dat gezegd heeft. Ik stel het me zo voor als ik (dan dus zonder gezicht etc) voor haar zou klaarkomen voor de camera vd foon ofzo, zelfs alleen met mijn penis en hand in beeld dan  toch liever niet zou willen dat het opgenomen werd. Gewoon het idee en zelfs een hand kan evt herkenbaar zijn ofzo. Tenzij hij zegt dat hij het prima vind, kun je het beste de opname inderdaad wegdoen (en de prullenbak ook maar leeg maken meteen). Maar nogmaals het is ook wel lief dat je er zoveel gevoelens bij krijgt. Zoals je zelf al zegt, je weet je eigen antwoord al 😉🙂. En misschien kunnen jullie het nog eens weer doen en dan is het vast weer net zo spannend. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +9

Heyy lieve @Dobymeis13 ,

Ik denk dat je het wel gewoon moet verwijderen als je dat hebt beloofd, ik zou het zelf echt niet fijn vinden als iemand dat niet doet, en kijk ik denk niet dat je slechte bedoelingen hebt hoor:) Iemand kan in het begin heel lief zijn, maar toch zoiets online zetten, niet dat ik denk dat je zoiets zou doen! Maar ik zou het zelf gewoon het liefst wel verwijderd willen hebben, en al helemaal als je dat belooft hebt.

Reputatie 7
Badge +9

Hii @Dobymeis13!

Het is denk ik wel beter dat je het filmpje verwijderd. Het is vind ik wel heel lief van je dat je je zo vereerd voelt en dat je je er opgewonden van voelt, maar je had hem wel beloofd het filmpje te verwijderen dus ik denk dat dat toch beter is om te doen. Er komen vast nog wel andere spannende momenten met elkaar en de herinnering eraan blijft natuurlijk wel altijd in je hoofd en eraan terugdenken mag wel altijd!😉

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 3
Badge

@Dobymeis13 ,

Goed dat je er met hem over gaat praten. Dan ben je eerlijk naar hem toe en naar jezelf! Wees open over jouw gevoelens over waarom je het filmpje hebt bewaard en dat hij erop kan vertrouwen dat jij precies doet met dat filmpje wat hij wil. Ik denk dat dat de mogelijke schade sterk zal beperken omdat hij ziet dat jij jouw geweten laat werken en veel om hem geeft! Heel veel succes en laat ons weten hoe het afgelopen is!

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Dobymeis13  goed dat je het al hebt besloten! Dat is netjes!  Maar hij wist niet dat het werd opgenomen of was het per ongeluk? ☺️ Ik vind het lief dat je het zo cool vind dat je nog weer kijkt maar het is wel beter om het idd vooraf allemaal te overleggen. Ik ben het wel eens met de anderen. Als ik met mn meis zoiets zou doen ooit dan zou ik haar natuurlijk 100% vertrouwen. En als ik dan zou videobellen en mij voor haar tonen zeg maar en mn 🎶 in beeld, zelfs met  sperma ,  dan zou ik er niet van uitgaan dat het opgenomen werd behalve als zij dat met me had overlegd misschien. Wel goed dat je dat nu ziet! 💪 Weer wat geleerd en ik ook want if ever, dan weet ik waar ik aan moet denken ☺️😉  hoewel ik dit eerlijk gezegd echt (nog) niet zou durven. :) en ohja ik hoop niet dat hij boos is en dat het allemaal goed afloopt! We zijn allemaal puber mensjes met foutjes en vergissingen toch. 😉😘

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +2

Haii, jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb het hem verteld, spijt betuiging en hij was een heel beetje boos maar kon ook wel blozen omdat hij verlegen was. Maar ik heb hem beloofd om nooit dit meer te doen maar ook wel uitleg waarom ik dit deed. En dat vond hij wel weer cute ☺️ en we bellen wel eens weer maar dan ik zal netjes beeldbel en niet video opnemen. Hij is trouwens echt cute en knap en heel slimme jongen met leuke hobby's dus gaat mij niet alleen om dit hoor! That is not me! Dankjewel jongens en meiden om dit mij te leren! Wel cool jullie zijn echt netjes! Mijn les geleerd! 

Love u, Doby x

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi @Dobymeis13 . Heel goed! Eerlijk van je 🥰 haha ja we zijn wel netjes hier 😉.  En ja ik leer hier ook veel hoor! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer