Skip to main content

Heey, Ik ben 13 en ik heb nu 6 maanden een vriendje. We hebben een paar dingen gedaan bijv vingeren/aftrekken. Nou heb ik het gevoel dat hij over sommige dingen anders denkt dan ik. Hij vroeg aan mij of ik hem wou pijpen ik had daarop gezegd dat k dat denk ik wel zou doen. Ik had er wel bij gezegd dat k niet slik hier werd hij boos om en hij zag het nut van pijpen niet meer. Ik weet niet zo goed wat k nou moet doen. Moet ik wel slikken of niet meer pijpen? 

 

Groetjes

 

Hey!  Ik vind dat hij gewoon moet respecteren wat jouw grenzen zijn. Als jij iets niet wil, dan heeft ie dat maar te accepteren. Je hoeft nooit iets te doen wat je zelf niet fijn vind of eng vind etc. Dus nee hoor jij moet niks, alleen maar wat jij zelf fijn vind om samen met hem te doen.  Je kunt dat gerust aan hem duidelijk maken. En als hij daar boos over wordt moet hij echt nog leren dat je elkaar hoort te respecteren qua grens en liefde. 

Liefs, Tover xxx


Je moet nooit doen wat jij niet wilt. Als hij het dan toch doet is het volgensmij verkrachting

Groetjes mij @Anoniemxv 


Je kan wel blijven pijpen als je het leuk/geil vindt, maar je mag zelf bepalen of je slikt of niet en dat moet hij dan maar gewoon zien te respecteren


Heyy @anonieemm,

Jij moet niks doen wat jij niet wilt en je vriendje zit hier vind ik echt fout.. Hij zou juist jouw grenzen moeten respecteren en het is jammer dat hij zo reageert op iets wat jij niet wilt. Luister altijd naar jou eigen gevoel het is super goed dat je je grenzen aangeeft en ga daar nooit overheen!

Liefs van ItsJustMe <3


Niet doen!! Niets tegen je zin in doen, hij mag je daar ook niet tot dwingen. Doe wat je zelf wilt, niks tegen je zin want daar krijg je spijt van. Geloof mij maar, xx


Simpel niet meer pijpen, als jij iets niet wil moet hij dat respecteren 


Als jij dat niet wilt doen heeft jouw vriendje dat te accepteren. Hij moet ook nog een heleboel leren over andermans grenzen respecteren.


Als jongen heb je je vriendin te respecteren. (Ik ben een jongen) 

Voel je ook nooit verplicht om iets te doen. Doe het allen omdat je het leuk/geil vind om te doen. En als je iets niet wilt doen. Doe het dan niet 

 

nog veel succes nog even

groetjes

 


Reageer