Skip to main content
Vraag

vriendje afgetrokken

• July 2, 2025
  • 1 reactie
  • 1091 Bekeken

Forum|alt.badge.img

heyy

ik ben bijna 14 en mijn vriendje is bijna 13 en ik had hem vorige week zaterdag een ‘soort van’ afgetrokken. 

het begon zo:

we zijn nu 8 maanden samen en we spreken veel af, in februari hadden we gekust, in maart tongkussen en begon hij onder mijn t shirt aan mijn tieten te voelen. ondertussen zijn we al verder: hij gaat onder mijn bh en broek (wel boven onderbroek) voelen en ik ga ook onder zijn broek (boven onderbroek). ik deed dat vorige week weer en hij zei dat het leuk was. ik zei voor te lachen ‘kga het eens onder je onderbroek doen’ en hij vond dat blijkbaar niet erg maar ik zag wel dat hij niet echt durfde. Hij had mijn hand gepakt om het te doen maar hij durfde niet echt dus hebben we dit maar niet gedaan. ik zat wel nog met mijn hand boven zijn onderbroek en ik voelde zijn (stijve) piemel en hij was nog groot. Hij zei dat ik er eens in moest knijpen ma ik dacht da da pijn deed dus ik deed het niet en hij pakte mijn hand en deed het zelf. hij zei daarna dat ik het alleen moest doen dus ik deed het alleen. ik kneep er gewoon in dus niet echt aftrekken maar het was wel het zelfde gevoel zei hij. hij zei dingen zoals ‘oh ja die was goed’ of ‘harder harder knijpen’ dus ik wist wel dat hij het leuk vond dus ik deed dat. hij keek ook op een manier om te zeggen dat hij het echt lekker vond. maar op een bepaald moment ben ik gestopt en deed mijn hand gewoon bij mij weer en begon ik hem te kussen. maar na dat ik begon te kussen wou hij naar de wc gaan dus hij was naar de wc gegaan en hij kwam terug en zei ‘het is goed dat je niet hebt doorgedaan’ want blijkbaar was hij klaargekomen in zijn onderbroek en in de wc. het was een beetje akward eerst maar uiteindelijk vond ik het wel nog grappig. maar nu heb ik een paar vragen:

1. ik wil graag onder zijn onderbroek nog eens proberen en mss wilt hij het ook maar ik weet niet hoe ik het kan vragen op een niet-verplichtende manier
  2. ik wil hem graag zelf aftrekken maar ik weet niet hoe ik dat kan vragen
  3. ik wil hem graag nog eens aftrekken tot hij klaarkomt en hij wilt dat ook maar ik wil niet dat het in mijn bed is want dan hebben we een probleem dus heeft iemand een oplossing hiervoor?
  4. ik weet dat we nog jong zijn maar ik wil heel graag seks met hem maar ik ben bang dat wanneer we het echt gaan doen da ik nie meer ga durven… iemand een oplossing?

dankjewel! 

Wafeltje x

1 reactie

• July 5, 2025
  1. ik wil graag onder zijn onderbroek nog eens proberen en mss wilt hij het ook maar ik weet niet hoe ik het kan vragen op een niet-verplichtende manier. Misschien elkaar opgeilen dan worden jongens vanzelf wat losser
  2. ik wil hem graag zelf aftrekken maar ik weet niet hoe ik dat kan vragen. Elkaar opgeilen
  3. ik wil hem graag nog eens aftrekken tot hij klaarkomt en hij wilt dat ook maar ik wil niet dat het in mijn bed is want dan hebben we een probleem dus heeft iemand een oplossing hiervoor? Ga achter hem staan en laat het op de grond vallen of leg een oude handdoek ofzo onder hem 
  4. ik weet dat we nog jong zijn maar ik wil heel graag seks met hem maar ik ben bang dat wanneer we het echt gaan doen da ik nie meer ga durven… iemand een oplossing? Doe hem een condoom om