Skip to main content

Hey! Ik ben N 14 jaar oud en veel van mijn vriendinnen hebben een vriendje ik had er een paar maanden geleden ook een mr die was nie echt leuk ik vroeg me af hebben mensen miss een paar tips om hoe ik op iemand kan afstappen om hun snap of zoiets te vragen 

Ik zou niet meteen iemand zijn snap vragen (tenminste dat vind ik als een jongen niet fijn)

Ik zou het fijn vinden als iemand gewoon een praatje met mij zou maken en dat ik diegene beter leer kennen, en zo kun je verder gaan!


Hey @Neeneenee !

 

Het belangrijkste wat je kan doen, is jezelf blijven zijn en niet teveel zorgen maken over de liefde, daar heb je genoeeeeg tijd voor! 

Het komt vanzelf! Maak je er niet teveel zorgen om, want dat is nergens voor nodig!

 

Op iemand afstappen? Dat ligt natuurlijk aan jouw grenzen, als jij het eng vind, zou ik lekker wachten! 

Maar als je er zeker van bent, maak lekker een praatje, kijk of jullie gedeelde interesses hebben waardoor je nóg beter kan praten met diegene.

Gelijk om snap vragen is natuurlijk een beetje direct, maar dat ligt ook weer aan jouw grenzen en de grenzen van de ander.

 

Hopelijk kun je hier wat mee, heel veel succes!


Reageer