Vriendin zwanger maken

  • 29 December 2019
  • 9 reacties
  • 681 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

 

Hoe kan ik het beste mijn vriendin zwanger maken? Zijn daar nog bepaalde manieren voor? 
 

Bedankt alvast 

 


9 reacties

Hallo Noahh :)

Dan moet je het niet veilig doen.

-Dr8gon99

Hallo Noahh :)

Dan moet je het niet veilig doen.

-Dr8gon99

Dat snap ik 

Maar ik bedoelde meer of er misschien bepaalde standjes enzo zijn waarin het het beste lukt

Uhh door middel van seks, alleen t forum is voor onder de 18 dus denk ik dat je ook onder de 18 bent.

Ik raad het ten zeerste af om onder de 18 vader/moeder te worden

Ik ben 18, inderdaad misschien vroeg, maar mijn vriendin en ik willen dit allebei heel graag. Financiële zitten we goed en we wonen al samen, dus zie ik niks dat ons kan tegenhouden

Nou ja, weg van het feit dat 18 misschien een beetje jong is om een kindje te nemen kan je gewoon met behulp van seks dr zwanger maken, er zijn volgens mij niet echt manieren waardoor de sneller zwanger wordt. Ze moet allen niet aan de pil zitten volgens mij en je moet klaarkomen in dr vagina, maar dat leek me wel duidelijk. Denk dat je hier op google meer over kunt vinden en dat het niet echt een heel groot mysterie is om er achter te komen. Denk dat wij op het forum hier nog niet heel veel verstand mee hebben omdat we nog niet echt kinderen baren. Maar succes! 

klaarkomen in dr

Hoi

 

Naar mijn vermoeden heb je inmiddels geleerd hoe je je vriendin zwanger zou kunnen maken. Echter zou ik je graag op het hart drukken dat het krijgen van een kindje het best gebeurt in stabiele omstandigheden. Pas wanneer je vriendin en jij beiden jullie studies beëindigd hebben, een vaste job hebben gevonden en al een tijd samen zijn, lijkt het me verstandig om aan kinderen te denken. Een kind dat namelijk opgroeit in een onstabiel gezin waar de ouders vrij afwezig zijn door bv. studie, voelt zich vaak ongelukkig. 

 

Hebben je vriendin en jij het al een tijd over kinderen? Misschien is het prettig om vaker te babysitten, zodat jullie ervaring met (jonge) kinderen op kunnen doen. Babysitten kan zowel vrijwillig voor een vriend of familielid, als voor een kleine vergoeding. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Door haar eigenlijk een soort van ondersteboven te houden, dan druipt het er moeilijk uit

Ik denk dat het al geregeld is

Na 2 jaar

Reageer