Vraag

vriendin wil seks

  • 3 July 2023
  • 8 reacties
  • 672 Bekeken

Badge +1

Hallo iedereen, mijn vriendin wil seks met mij. We hebben al veel gedaan maar nog geen seks. Ik wil wel maar ik ben 12 en mensen vinden da “te vroeg” Dus ja zou ik het doen of nie ?


8 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Als jullie het beide willen: gewoon doen

Eigen keuze, eigen verantwoordelijkheid!

Als je het doe, doe het dan wel veilig. Denk niet dat je op je 12 met een kind wilt zitten….

Ik denk niet dat je neen gaat kunnen zeggen op het moment zelf als jullie allebei geil zijn ik weet niet hoe oud je vriendin is als ze ook maar 12 is en het allebei echt wil kan je misschien gewoon seks hebben door met je piemel over haar vagina heen te wrijven zonder er echt in te gaan want lijkt me wel pijnlijk voor een meisje van 12 ben zelf 13 en ik zou het zelf ook het  liefst  zo willen denk ik moest ik de kans krijgen en is tenslotte ook seks.

Reputatie 3
Badge +1

heyyy nou eummm ik weet het niet heel goed als jullie zich er goed voor voelen zou ik het doen!

maar mijn ik was 14 en mijn ex 15 maar we hebben er allebei spijt van dus ik zou oppassen wand je kunt er spijt van krijgen dus denk er nog even goed over na als ik jullie was wand eig zijn jullie wel jong maar ja probeer het 

 

xxx het gaat je lukken 

Badge +1

Hallo iedereen, mijn vriendin wil seks met mij. We hebben al veel gedaan maar nog geen seks. Ik wil wel maar ik ben 12 en mensen vinden da “te vroeg” Dus ja zou ik het doen of nie ?

Kga haar gwn vingeren en dan een jaar later ofzo echt neuken 

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou nog wel wachten trouwens... je bent nog maar 12 en je kan er later heel veel spijt van krijgen. Zoals @ansie al zegt. Ik zou wachten totdat je echt 15 bent. Het liefst 16. Dan weet je echt of je er klaar voor bent of niet.

Badge

je bent 12 gozer ga buiten spelen, of minecraft bedrock edition

Reageer