Vraag

vriendin wil meer dan alleen zoenen

  • 5 October 2023
  • 8 reacties
  • 1297 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hallo allemaal. 

 

Ik ben een meisje en mijn  beste vriendin en ik  (beiden 12) zoenen af en toe. Vind het wel fijn.

Maar nu wilt ze meer doen. Elkaar naakt zien en misschien wel aanraken. Mariska 

Ik vind dit spannend. Maar weet niet of ik dit wel durf fzo. En ik ben ook niet lesbisch. 

 

Wat moet ik doen?? 


8 reacties

Reputatie 5
Badge +4

als je het echt niet wil nee zeggen dat je het echt niet wil en als je het niet weet zeggen miss later

ik weet niet of je er iets aan hebt

Reputatie 3
Badge

Idk. Ergens wil ik het wel maar vind het ook wel weer spannend. Morgen blijft ze logeren. Dus ik weet niet wat er gebeuren gaat enzo

Reputatie 7
Badge +11

Hey,

Je moet geen dingen doen die je niet wilt.

Je mag best je grenzen aangeven.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 3
Badge

Hey,

Je moet geen dingen doen die je niet wilt.

Je mag best je grenzen aangeven.

Groetjes, @Monkeyboy08

Maar ik weet gewoon niet echt wat ik wel of niet wil🙈😭 

Als je niet weet wat je wel of niet wil dan kan je gewoon expirimenteren en zelf aangeven wat je uit eindelijk fijn vind door te proberen

 

Reputatie 3
Badge

mijn bestie en ik zoenen ook wel samen of vingeren, samen of elkaar. we zijn niet lesbies of zomaar het is gewoon fijn en lekker. gwoon twee geile meiden hihi

Reputatie 3
Badge

mijn bestie en ik zoenen ook wel samen of vingeren, samen of elkaar. we zijn niet lesbies of zomaar het is gewoon fijn en lekker. gwoon twee geile meiden hihi

Oehh okeeej. 

 

Wij hebben nu toch ook wel wat meer gedaan. Was wel erg spannend. Maar heb er geen spijt van denk ik hihi

Reputatie 3
Badge

fijn voor je @Meisjeee_xxx_ 

bestie en ik hebben ook een leuk weekend gehad ;-)  bij elkaar gelogeerd

Reageer