vriendin wil me aanraken op school

  • 7 June 2024
  • 5 reacties
  • 458 Bekeken

Ik heb een vriendin op school (ik ga geen namen noemen), die de hele tijd mijn dijen aanraakt. Ik voel me erg onveilig, maar merk wel dat ik er heel erg nat van word. Ze heeft me daarnet gevraagd om in de transgender wc te scissoren. Ik heb erg eigenlijk wel zin in… maar heb al een vriendje. Mijn vriendje wil me alleen nooit aanraken, en ik word niet nat van hem. Hij is niet skibidi sigma, en nakt dingen van de supermarkt.

Ze wil ook een keer een trio met mij doen. Ik word ook heel geil van haar wanneer we douchen na gym. (Ik zit in groep 7)


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Omg girl! Je zit in groep 7! Calm down! Ik zou het uitmaken met je vriendje en kijken of je echt lesbisch bent. Misschien ligt het gwn aan t fysieke contact ofz. Ga sws nog niet iets doen met seks want dat is echt veel te vroeg. Moet je nog hlm niet aan denken. Ga t vooral eerst zelf onderzoeken met vingeren enz. 
en srs,

SINDS WNR BESTAAN ER TRANSGENDER WC OP EEN SCHOOL!!?

Reputatie 2
Badge

er bestaan al lang trans wcs

 

Reputatie 6
Badge +3

JE BENT IN GROEP 7 RUSTIG MAN

(en noemde je nou je eigen vriendje niet skibidi sigma😭)

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

ehhmm ik denk dat dit niet helemaal normaal is in groep 7 maar je moet zelf weten natuurlijk

Reputatie 3
Badge +1

mij mij noemen ze dat leerjaar en midelbaar dus hoe weet ik niet hoe oud je bent in groep 7 maar ik denk dat je elke leeftijd kan zijn om aan sex te denken dus met die vrindin naar t wc gaan en ja je weet wel doen kan leuk zijn maar ik denk dat je ook gewoon met een vriendin kan vingeren terwijl je totaal niet op mijden valt. ik zou het gezelig maken met die vriendin en niets zeggen tegen dat vriendje. maar maak die keuze gewoon zelf en doe waar jij je goed bij voeld🤗

Reageer