Vraag

Vriendin vingeren

  • 4 December 2020
  • 4 reacties
  • 2048 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo 

ik heb 2 weken terug mijn vriendin gevingerd het was de eerste keer twee weken later nu dus heb ik haar weer gevingerd maar wil toch wel over naar sex zei ook maar heeft wel wat schaam haar en ik niet ik scheer het en heb liever dat zei dit ook doet hoe kan ik dit het beste zeggen of moet ik niks zeggen ? 
 

HELP 


4 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Gwn zeggen 

 

Je kan het natuurlijk zeggen, maar je mag niet boos worden als ze het zelf niet wil scheren, het is en blijft haar lichaam. Zij kiest ook wat ze ermee doet. 

Groetjs

In een gezonde relatie kan je dit gewoon tegen elkaar aangeven. Was Kaas idd zegt, je zal haar keuze moeten accepteren. Als je het niet scheert is dat ook prima. Dwing haar niet.

Hoe je dit het beste aan kan geven is voor ons natuurlijk lastig te zeggen. Het is jouw vriendin, jij kent haar het beste dus weet je zelf ook het beste hoe je dit kunt vragen. Maar iets in de trend van: ‘Als we wat verder gaan, zou ik het prettig vinden als jij je schaamhaar ook een beetje bijhoudt. Wat vind jij daarvan?’ zal vast wel voldoen.

Reputatie 1
Badge

Hoi ts, ben meisje van 15 en heb het zelfde met mijn ex vriendje gehad toen we net wat hadden . Bij ons begon mn ex na de eerste keer seks, hij had me toen net voor t eerst bloot gezien en was er dus achter gekomen dat ik hem niks verteld had dat ik een nogal behaarde kut heb. Nou ik was er bij hem achter gekomen dat hij zich bijna overal kaal scheert. Zo is er dus ruzie gekomen...mn ex was boos op me omdat hij niks van mn behaarde kut wist, Nou ik niet van zijn kale dingetje.punt. ik zei nog dat ik dus zijn kale pik niks vond maar dat ik hem even leuk vond. Kon hij nou echt niet van me houden en gewoon mijn keuze harig të willen zijn accepteren?? Nou goed is het niet meer gekomen, zeker toen hij gewoon weigerde me të beffen door al die vieze, zwarte haren daar overal.  Ikvwas wel degene die er mee wilde stoppen.Maar TS, je kan een meisje echt kwetsen als je zo vroeg in jullie relatie, nog voor de seks zelfs al begint dat je haar behaarde kut niks vind... jongen, al na 2 keer vingeren bepaal jij even dat dr schaamhaar echt niet kan. Ts, ze ,as al behaard voor je haar kënde? Vergeet dan niet dat ze zelf net als ik het misschien wel prettig en mooier vind dat ze daar behaard is. Maar Ts, Praat er heel rustig over met haar, en bedenk nogceens of het nou echt zo erg is,dat je een meisje met veel schaamhaar hebt. Het zou echt zonde zijn...alleen maar om wel of geen harige bos. Succes! 

Reageer