Skip to main content

Hoi, er gebeurde laatst iets raars en ik vraag me af of dat ook echt raar is dn of ik fout zat.

Ik ben een jongen (14) en ik was dus zwemmen met een vriend(13), zijn zusje(9) en een vriendin van zijn zusje (10) de vriendin van het zusje was best knap en had een heel mooi lichaam (niks raars ofzo) het ging gewoon goed totdat ik merkte dat de vriendin van mn vriend zn zusje steeds onderwater naar mij toe kwam en dan ging ze langzaam met haar lichaam langs de meine en ze lnuffelde me ook onderwater, ik dacht dat het perongeluk ging dus ik liet het maar toen we van de glijbaan gingen ging ze op mijn schoot ging zitten en toen kreeg ik als automatische reactie een stijve en dat voelde ze want ze vroeg wat dat harde in mn broek was dus ik zei dat het gewoon mn penis was entoen we uit de glijbaan waren zeiden we er niks over maar toen we naar huis gingen omkleden wou ze stiekem bij mij in het keedhokje en deed ze haar kleren uit en begon ze op me te zitten, maar heb haar niet gedwongen ofzo. Zat ik hier fout?

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 10 (Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum)

Ik vind het wel een beetje verontwaardigend. Seks is iets bijzonders, maar ook iets waar je zowel lichamelijk als geestelijk klaar voor moet zijn. Ik geloof niet dat een meisje van 10 geestelijk klaar kan zijn voor zoiets. Volgensmij is seks onder de 12 jaar hebben zelf strafbaar. Ook denk ik dat je zelf nog best wel jong bent om seks te hebben, maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze (: Hormonen doen heel veel natuurlijk

In je bericht krijg ik heel erg het gevoel dat ze het ineens deed. Voelde jij je er wel goed bij? Je zei dat je het fijn vond, maar geen spijt van? Je kan in iedergeval het een keer met haar over hebben. Dan kunnen jullie beide je gevoel vertellen! 

Hoop dat je hier iets aan hebt! 

Liefss van mij!! ♡


Wagahaga, wat een leuk verhaal eerlijk. Nouja ik zou rustig aan doen broertje wel beetje jong xD. Zij al helemaal. W8 ff wat jaren en dan kan je los gaan.


Reageer