Skip to main content
Vraag

vriendin van broer

  • 18 July 2024
  • 7 reacties
  • 1413 Bekeken

Hallo allemaal,

 

De vriendin van mijn broer slaapt soms bij ons thuis, ik moest toen even een oplader uit zijn kamer pakken en toen zag ik de strings van zijn vriendin liggen in haar tas. Het waren er 2 maar ze bleef 1 nacht slapen. Dus had ze dan toen geen aan. Maar ik werd toen dus echt geil.  Zij is ook echt knap dus nu fantaseer ik soms over haar. Is dit raar?

 

7 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Dat je fantaseer over een mooie meid is alles behalve raar 

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,

Nee, dit is niet raar. Dit hoort bij de puberteit, maar laat het je broer maar niet merken, want anders kom je in de problemen!

Groetjes, justGhast

Reputatie 4
Badge +3

Heyy, 

Het is niet raar, het is juist volkomen normaal. Maar ik zou een andere meid uitzoeken om over te fantaseren, want de vriendin van je broer?? Dat is niet eerlijk tegenover je broer zou k zeggen. Xx

Badge

Maar wat ik me dus ook afvraag, zoals ik al zei bleef ze 1 nacht slapen en er lagen 2 strings in dr tas. Zou ze dan toen geen aan hebben gehad? En nu elke x als ze blijft slapen ga ik stiekem in haar tas zoeken naar haar lingerie want dat vind ik geil

 

Reputatie 7
Badge +5

@Trekker het kan ook zijn dat ze voor de zekerheid een extra mee heeft genomen zonder bij bedoelingen. En ik denk ook dat ze elke dag een schone aan doet. Als ik ga logeren neem ik ook altijd een extra onderbroek mee net zoals extra sokken en t shirt 

Badge

Gisteren bleef ze weer slapen, ik heb toen weer in haar tas gekeken voor lingerie ik zag ook een bh liggen en weer strings. Ik heb er ook aan geroken, ik heb toen een stijve gekregen en heb toe afgetrokken.

Reputatie 4
Badge +1

Hoe fijn het ook is, ik zou van haar spullen afblijven. Als jij bij iemand anders logeert zou je het ook niet prettig vinden als bijvoorbeeld het broertje van diegene in jou tas aan het rommelen is. 

Reageer