Vraag

Vriendin obsessief

  • 23 February 2022
  • 2 reacties
  • 345 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb dus al een paar maandjes met mijn vriendin maar ze is heel erg obsessief met seks geworden enzo en vraagt me heel vaak ik vind het wel geil alleen vind het een beetje vroeg maar wil niet dat het uitgaat

wat moet ik doen ik ben 15 mijn vriendin 14


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

wat vervelend dat ze zo doet. Ik snap dat jij nog niet zo snel wil gaan ook gezien jullie leeftijd. Als jullie echt van elkaar houden is het niet erg om grenzen te stellen, zij hoort jou daarin de supporten en begrijpen. Je zult hier denk ik echt even met haar over moeten praten want anders doe jij straks dingen die je helemaal niet wil. Ik snap dat je het niet graag uit wil maken maar je moet wel voor jezelf blijven zorgen, als ze niet goed voor je is is het misschien wel het beste om het uit te maken..

groetjes,

Kwakend1tje

Wat goed dat je dat voor jezelf al duidelijk hebt. Helemaal prima toch. Jullie zijn beide nog erg jong, dus als je er nog niet klaar voor bent, is dat heel logisch en volwassen als je dat eerlijk toegeeft.

In een gezonde relatie zou je hier gewoon over moeten kunnen praten hoor. Communicatie is super belangrijk, zeker op dit gebied. Doe niks tegen je zin. Als zij het uitmaakt omdat jij nog niet toe bent aan seks, is het duidelijk dat het voor haar alleen hierom draait. Als ze echt gevoelens voor je heeft, maakt het haar echt niet uit en zal ze het gewoon respecteren.

Praat hier gewoon eens eerlijk over met elkaar. Geef aan dat je nog niet toe bent aan seks en wat je grenzen zijn. Dit kan ophouden bij zoenen, of misschien samen of elkaar masturberen. Dat is aan jou, maar wees iig duidelijk over je grenzen. Zeg desnoods dat je hoopt dat ze dit respecteert en je bang bent dat ze het uitmaakt. Let dan goed op haar reactie, das zegt meestal genoeg.

Reageer