Vraag

vriendin niet meer leuk

  • 24 March 2022
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi ik ben (..) en ik ben 14 jaar. Ik heb nu 5 maanden verkering met een meisje maar ik vind haar eerlijk gezegd niet meer zo leuk. En ik durf het niet uit te maken omdat ik het zielig vind en omdat bang ben voor mijn vrienden omdat we een beste vriendengroep zijn en ik niet wil dat we uit elkaar groeien. Wat moet ik doen pls helluppppp.

 

Groetjess.

Unknown

 

 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Weet je ik snap echt dat het superkut is Maar ja als jij niet meer van haar houdt dan kun je beter gewoon maar gewoon uitmaken Ze is misschien zielig maar als je het niet uitmaakt enzo vreemdgaat of wat dan ook En is het nog veel zieliger voor haar en wat je ook moet beseffen is dat dat als je het uitmaakt wel echt je ex is dus zorg ook gewoon dat je goed uit elkaar gaat kijk je maakt er boos en verdrietig maar ik het ook proberen om het op een goede manier uit te leggen en misschien kunnen jullie het wel gewoon bij leggen waardoor jullie misschien nog wel gewoon verder kunnen ik het ook Break nemen aan en dat je gewoon verteld van ja ik ben er zeker van dat ik je echt niet leuk vind dus ik wil het eigenlijk gewoon uitmaken En ja jullie zijn nog jong dus jullie zitten ook ooit al bij een andere vriend of vriendin krijgen en ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt ook met je vriendengroep en anders dan zijn echt genoeg mensen die wel met jou willen gaan succes en laat weten hoe ze reageerde

Reputatie 2
Badge +1

Thx

--Onnodige quotes verwijderd--

Reputatie 7
Badge +9

Ben het eens met @roos07 !
Soms zijn dingen moeilijk maar moet je ze toch doen. 
Het is nog zieliger als je vreemdgaat. 

Groetjes, Sano07

Reputatie 4
Badge +4

Je moet gewoon doen wat voor jou goed voelt. Dat dat meisje zich dan misschien verdrietig voelt, dat is dan maar even zo, want je hoeft niet altijd naar anderen te kijken, maar ook naar jezelf.

Ik had ook een vriendin en ze heeft het laatst ook uit gemaakt. Ik was daar niet blij mee, maar ze heeft voor zichzelf gekozen en dat vind ik het aller belangrijkst. 

Het hoeft ook niet zo te zijn dat als je het uit maakt dat je geen vrienden meer kunt zijn, want dat meisje waar ik het mee had daar ben ik nu nog steeds hele goede vrienden mee en we spreken elkaar nog dagelijks.

Reageer