vriendin neuken

  • 18 June 2023
  • 4 reacties
  • 1083 Bekeken

Badge

Ik ga dus elke week met haar zwemmen en dan neem ik haar in mijn armen en hou ik haar vast maar soms heb ik dan een stijve en ben ik bang dat dat haar aanraakt laatst kwam mijn stijve een klein beetje uit mijn zwembroek gelukkig is het water vies dus zie je niet goed onderwater maar toen raakte mijn piemel haar volgensmij aan en dat voelde best wel raar maar ik wil ook verder met haar gaan ze is niet mijn vriendin maar ik ga gewoon met haar om 


4 reacties

Wat is je vraag nu precies?

Badge

@Anonymous312 is dit aanranding natuurlijk gezien het perongeluk ging denk ik van niet en hoe kan ik haar vragen of ze samen iets wil doen?

@Anonymous312 is dit aanranding natuurlijk gezien het perongeluk ging denk ik van niet en hoe kan ik haar vragen of ze samen iets wil doen?

aannding is het sws niet. je kan er toch niks aan doen dat je een stiive krijgt, zover jij vertelt heb je niks anders vreemds gedaan. of ze samen iets wil doen weet ik niet, ik zou langzaam beginnen. soms een kusje ofzo

Reputatie 7
Badge +7

Nee, dat is geen aanranding. Aanranding gaat bewust (ook onder invloed van alcohol of drugs) maar nooit perongelijk

Reageer