Skip to main content
Vraag

vriendin komt slapen en wil sex

• August 18, 2026
  • 4 reacties
  • 512 Bekeken

Hoi ben 16 en mijn vriendin komt over 4 dagen bij mij slapen. mijn ouder zijn dan niet thuis. Ze is al vaker bij mij blijfen slapen maar ze stuurde een appje dat ze seks wil. Ik wil zelf ook wel seks maar weet hoe ik het aan moet pakken.

Heb zelf een 2 persoon bed dus ik denk dat dat wel goedkomt 

Al vast bedankt 

4 reacties

Forum|alt.badge.img

Koop een condoom en geniet vooral :))

Diana
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • August 19, 2026

Geen zorgen: je merkt vanzelf wel hoe het werkt - het is niet zo moeilijk.  Doe lief en zacht en hou er rekening mee dat het allemaal wat rommelig zal gaan maar het zal ook wel heel mooi worden.

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • August 19, 2026

Heyhey!

Ik zou vooral niet te veel focussen op “hoe pak ik het aan??”. Als jullie allebei seks willen, is het belangrijkste dat jullie er vooraf gwn eerlijk over praten en allebei weten waar jullie grenzen liggen. Je hoeft echt geen perfect plan te hebben.

Omdat jullie alleen thuis zijn, kan het mss extra spannend voelen, maar dat betekent niet dat er iets móét gebeuren. Als één van jullie zich op het moment zelf toch niet goed voelt, is stoppen altijd helemaal oké.

En zorg natuurlijk ook dat jullie vooraf nadenken over bescherming en dat jullie weten wat jullie allebei wel en niet willen. 

Succes!

Ellen xx

• Net nieuw
  • August 20, 2026

niet dat ik ervaring heb ofzo mr namens een meisje niet te snel willen beginnen eerst kijken of zij komt met het onderwerp en anders er zelf over beginnen en niet te gehaast doen of dingen doen waarvan je niet zeker weet of ze het fijn vind bijv niet zonder waarschuwing ineens anaal gaan doen, je zij dat ze erover appte dus app terug en vraag hoe ze dat voor zich ziet en doe vooral alsjeblieft niet alsof het je geen reet boeit want ik denk dat dit je eerste keer is die moet je wel echt meemaken dus geniet enzo en nogmaals ik heb het nog nooit gedaan dit is gwn wat ik denk dat het beste en meest safe is