Vraag

vriendin die weel pijpen en neuken

  • 24 February 2022
  • 7 reacties
  • 804 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb net een vriendin maar ze weel me pijpen en ze weel met me neuken maar ik vind dat nog iets te snel maar ook weer niet hoe kan ik dat goed duidelijk maken 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

heyy @Privè ja

Ik zou het gewoon tegen haar zeggen dat je het nog niet wilt, daarmee even wilt wachten en dus te snel vindt. Als ze echt van je houdt dan zal ze dat begrijpen. Anders is het beter om het uit te maken. Maar dat ligt aan jou. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +7

@Privè ja zeg tegen haar dat je er nog niet klaar voor bent en dat het nog te snel gaat. En wat @Eenmeisje004 ook zegt, als ze van je houdt dan zou ze dat wel waarderen en begrijpen anders uitmaken.

 

MCES 

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

Als je een gezonde relatie wil, is het aangeven van jouw grenzen heel erg belangrijk. Zij hoort jouw grenzen te respecteren en je daarom moet je gwn met haar praten over hoe je je voelt. Je moet nooit dingen doen die jij niet leuk vind of waar je nog niet klaar voor bent alleen maar omdat zij dat graag wil!

groetjes,

kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +7

@kwakend1tje fantastisch 

Hallo @Privè ja :)

Gewoon je grenzen aangeven. Vertel gewoon tegen haar dat je het wat te snel vindt gaan dan. Ze zou je grenzen moeten respecteren, er is namelijk geen andere keuze. Als ze daadwerkelijk van je houdt en jouw '’true love'’ is, dan zou ze jouw grenzen moeten respecteren. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 1
Badge

Dankjewel allemaal dat ga ik doen

 

Reputatie 1
Badge

Hoi.

 

Het beste is om te zeggen dat je daar momenteel nog niet aan toe bent

Stel je wil het later in de toekomst doen doe het stapje bij stapje.

 

Bij seks moet je je grenzen goed aangeven als het niet lekker voelt voor jou of de persoon in kwestie zou ik het afkappen of het rustiger aan doen

 

Ook als het je eerste keer is zal misschien wat minder lekkerder aanvoelen dan je had gedacht. 

 

Hier heb je nog wat informatie over hoe je seks lekkerder maakt / ontspannen

 

 

Veel succes!

(En gebruik protectie [condoom])

Reageer