Skip to main content

Hey, ik ben een jongen 15 jaar

Ik heb nu 2 maanden een vriendin.

Ik heb nog niet met de tong gezoend maar wel vaak zonder maar dat is niet mijn probleem. 

Ik zou graag een keer aan haar willen zitten maar ik ben daar heel ongemakkelijk in en durf het in me leven niet te vragen heeft iemand tips

Hoi, als je met elkaar zoent, dan kun je gerust haar haren zachtjes aanraken of  een hand op haar zij leggen hoor. Ik denk dat dat geen probleem is, en dan doet zij dat vast ook en merk je vanzelf wel hoe het verder gaat. Als je de meer intieme delen bedoeld dan zou ik dat aan haar over laten en misschien voorzichtig vragen of proberen 'in de buurt' te komen met je handen maar altijd met respect voor wat zij aangeeft. Gaat vast goed als je het fijn hebt met elkaar en vertrouwen hebt. En ik denk ook dat ze het heel lief vind als je dit eerlijk zou vertellen. 

Groetjes liefs Tartan X


Hoi hoi, ik denk dat je met haar in gesprek moet gaan ookal ben je zenuwachtig of onzeker. Je moet gewoon uit je comfortzone stappen. En het ergste is wat ze kan zeggen is "nee" dan is dat gewoon het antwoord en dan moet je haar grenzen respecteren maar ik zal met haar in gesprek misschien als jullie samen op bed chillen met jullie telefoon. Want je weet wat je moet doen als ze "ja" zegt😉😉


Echt bedankt voor het serieuze antwoord, was me eerste vraag en wist niet hoe het zou gaan


mijn vriend vroeg ook of het iets meer dan zoenen kon gaan en toen zij ik ja dus ik zou het vragen aan haar en als ze nee zegt is het nee


Sandra123, mag ik vragen waarom jij meer zou willen. Ben benieuwd hoe het bij de andere kant zit zeg maar


Ik ben een meisje en mijn vriend en ik zijn hier alebij heel ongemakkelijk in ik vind het fijner als hij het vraagt mijn vriend vroeg aan mij of ik wou zoenen nu is het zo veel minder ongemakkelijk als we met zijn tweeën Zijn omdat we nu alebij weten dat we het goed vinden dus ik zeg gwn vragen!!


Omdat je dan die persoon beter leert kennen en je krijgt een betere band met die persoon 


Bedankt voor al jullie reacties waardeer ik echt


Reageer